کد خبر: 573880
تاریخ انتشار :

طلایی: اراده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مرتضی طلایی در همايش «دوم اسفند انتخاب يازدهم» اظهار کرد: از هر منظری حضور ما پای صندوق رای واجب انقلابی است و رای دادن البته حداقل آن است و کار حداکثری این است که برای آوردن دیگران پای صندوق رای تلاش کنیم.

وی گفت: ما این انقلاب را به آسانی به دست نیاورده‌ایم پس لازم است انتخاب درستی داشته باشیم یک رای ما سرنوشت یک ملت را تعیین می‌کند و اگر نتیجه آن باعث کارآمدی و عدالت در جامعه باشد در آن شریک هستیم.

نایب رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه آیا مجلس کنونی در تراز جامعه ما است یا خیر گفت: این مجلس و این دولت محصول انتخاب ماست به این معنا که خوابیدیم و دیگران بردند. به نظر می‌رسد ما باید تلاش کنیم تا انتخاب اصلح و انقلابی انجام بدهیم.

طلایی گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که در انجام وظایف خود کوشا باشد و در مرحله بعد درست نظارت کند، وقتی مصلحت اندیشی باشد شاهد مشکلاتی خواهیم بود که در حال حاضر با آن مواجه هستیم.

نایب رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر ما اکنون به عنوان قدرت در منطقه شناخته شده‌ایم آیا نمی‌توانیم مشکل پیاز و گوشت و ... را حل کنیم؟ افزود: متاسفانه اراده‌ای برای حل مشکلات اقتصادی وجود ندارد و امید است بدون توجه به مسائل قومی نژادی بتوانیم مجلس کارآمد و در نهایت دولت شایسته و موفق تشکیل بدهیم و فردا پشیمان نشویم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها