کد خبر: 574057
تاریخ انتشار :

درخواست عاجزانه رئیس فراکسیونی که جرأت نکرد دوباره نامزد شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا عارف در انتخابات امسال ترجیح داد مجدداً نامزد نشود و حال آنکه سال 92 به عنوان نفر اول ائتلاف امید در تهران به مجلس رفت. اکنون زیباکلام می‌گوید عارف که 1/5 میلیون رأی آورد اگر دوباره نامزد می‌شد، صد هزار رأی هم نمی‌آورد.
عارف در جمع خبرنگاران گفت: من از مردم تهران خاضعانه سپاسگزاری می‌کنم که در انتخابات گذشته بیش از آنچه لیاقت داشتیم ما را در مجلس و شورای شهر حمایت کردند و امیدواریم این نگاه را بار دیگر در جمعه آینده ببینیم.
وی افزود: ما معتقد بودیم اگر احزاب اصلاح‌طلب به یک لیست برسند شانس‌شان بالاتر است لذا از کسانی که جمع شدند و این انسجام را در جبهه اصلاحات ایجاد کردند، تشکر می‌کنم و تقاضای عاجزانه‌ام از مردم این است که به این کاندیداها رأی دهند. در بین این افراد 14 نفر از نمایندگان فعلی و 16 نفر چهره برجسته و نخبه هستند که من افتخار می‌کنم که به آنها رأی دهم.
عارف درباره فراکسیون امید گفت: نمایندگان نیز با همدلی، تفاهم، همراهی و رویکرد اجماعی فراکسیون را همراهی کردند. من معتقدم فراکسیون امید مجلس دهم منسجم‌ترین و هماهنگ‌ترین فراکسیون سیاسی در دوره‌های ده‌گانه مجلس بود.
یادآور می‌شود محمدرضا عارف در مدیریت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان نیز با چالش‌های جدی به ویژه از سوی کارگزاران و حزب اتحاد ملت مواجه بوده و عملاً در حاشیه قرار گرفته است چنانکه کارگزاران تصمیم به ارائه فهرست انتخاباتی و حزب اتحاد ملت تصمیم به تحریم عملی انتخابات گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها