کد خبر: 575615
تاریخ انتشار :

سلسله گزارش‌های پرسشی نامه‌نیوز:

آقای رئیسی سلطان ماسک کیست؟

آقای رئیسی سلطان ماسک کیست؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: واقعا نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب به‌هیچ دردی نمی‌خورد. معلوم نیست در خوابیم یا در بیداری این وضعیت عجیب و غریب را می‌بینیم. ساده‌ترین وسایل پیشگیری از بیماری منحوس کرونا که ماسک و الکل و ژل است، نایاب شده است. مراجعات مکرر و متعدد به داروخانه‌ها برای تهیه این اقلام هیچ فایده‌ای ندارد. شاید در نگاه نخست دلیلش می‌توانست این باشد که به دلیل درخواست بالای مردم کمبود این اقلام طبیعی است اما وقتی مکرر از سوی نهادهای نظارتی و انتظامی در چندروز اخیر تصاویر و اخباری از انبارهای احتکار این اقلام مشاهده شد و از آن مهم‌تر نامه گریه‌آور وزیر بهداشت درباره باندهای مافیایی احتکار این اقلام دیگر شکی نیست که دوباره سلاطین خون‌خوار پاهایشان را روی گلوی مردم وفادار و نازنین ایران قرار داده‌اند. در فقره وضعیت نابسمان دلار، ارز، سکه و طلا که پیشتر شاهدش بودیم یا در همان داستان غم‌انگیز کمبود دستمال کاغذی و لوازم بهداشتی کاغذی دیدیم که چگونه بعد از ورود نهادهای امنیتی و اقدامات قابل تقدیر دستگاه قضایی یک‌به‌یک چهره این سلاطین خون‌خوار نمایان شد. حالا اما در ماجرای بیماری کرونا که جان مردم در خطر است، وضعیت حتما مهم‌تر از دو داستان قبلی است. پای مرگ و زندگی در میان است. دادستان کل کشور در سخنانی قابل تقدیر جرم این سلاطین را در حد افساد فی‌الارض خوانده است؛ سلمنا این مفسدان فی‌الارض را پیدا کنید. خیلی کار سختی نیست. کافی است چند مأمور امنیتی به محل تولید این اقلام بهداشتی که حتما آدرس‌های آن‌ها معلوم است مراجعه کرده و فاکتورهای فروش و تحویل انبارهای آن‌ها را ورق بزنند. به همین سادگی می‌توان این خون‌خوارها را پیدا کرد.

خاطرمان هست که چندوقت پیش هنگامی که چند لات و زورگیر در محلات را بازداشت کرده بودند، آفتابه به گردن آن‌ها بسته و در همان محل می‌چرخاندند. آن‌ها رسوا شدند، این‌ها نباید رسوا شوند؟! آقای رئیسی شما را به عدل، انصاف و شجاعت می‌شناسیم که در همین چندوقت اخیر که از دوران مسئولیت‌تان می‌گذرد با عملکرد بسیار مناسب‌تان موجب بازگشت امیدهای فراوانی بین مردم شده‌اید؛ امیدهایی که از بی‌عدالتی و فساد از بین رفته بود. حالا که حضرتعالی دستور جدی به دادستان‌های کل کشور داده‌اید، بار دیگر بارقه‌های امید به عدل نظام اسلامی را زنده کرده‌اید. آقای قاضی‌القضات لطفا در ادامه این دستور تأکید فرمایید که تأخیر در این مورد به بهای از دست‌رفتن جان افراد بیشتری تمام خواهد شد. مردم منتظرند هرچه سریع‌تر این سلاطین جدید را ببینند.

آقای رئیسی، این وسط یک نکته ناگفته می‌ماند و آن اینکه اساسا چرا باید یک بحران به این سطح پیش بیاید؟ مگر از همین چندوقت پیش که این بیماری در چین فراگیر شده بود، احتمال این نمی‌رفت که ایران نیز درگیر شود؟ چرا از همان موقع کانال‌های درست برای رسیدن این اقلام به مردم طراحی نشد؟ یا اصلا چرا وقتی اولین خبر در مورد نمایان‌شدن علائم کرونا در ایران منتشر شد، این کانال‌ها و راه‌های رسیدن اقلام به مردم به‌وجود نیامد؟ توجه بفرمایید که این‌جا هم جدای از آن سلاطین یک ناکارآمدی کاملا نمایان و هویدا دیده می‌شود؛ تازه آن‌ هم اگر نخواهیم با نگاه منفی بنگریم و مشکوک به آن شویم که خدای‌ناکرده رگ‌های ارتزاق این سلاطین از یک ناکارآمدی و بی‌تدبیری تعمدی بوده است.

آقای رئیسی، مردم چشم‌انتظار عدالت و شجاعت شما هستند که به آن زبان‌زد هم هستید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها