کد خبر: 577801
تاریخ انتشار :

پوشش زنده؛

رهبر انقلاب : آمریکایی ها متهم هستند که کرونا را ایجاد کرده اند/ خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست/ غرب نه به آزادی عمل کرده است و نه به عدالت اجتماعی

رهبر انقلاب : آمریکایی ها متهم هستند که کرونا را ایجاد کرده اند/ خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست/ غرب نه به آزادی عمل کرده است و نه به عدالت اجتماعی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

این سخنرانى از طریق شبکه یک و خبر سیما به طور زنده پخش شد.
بخش های مهم این سخنرانی به صورت زنده در این خبر پوشش داده شد:
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۴
ما امروز با عوارض یک بیماری وسیع و همه گیر بین المللی که تقریبا در همه کشورهای دنیا مشغول گرفتن تلفات است روبرو هستیم. حالا برخی حقایق را می‌گویند و برخی هم پنهان می کنند.
باید به دستوراتی که برای حفظ جان افراد و کشور و کنترل این بیماری خطرناک داده شده عمل شود.
آمریکایی ها چند بار تاکنون گفتند که ما حاضریم از لحاظ درمان و دارو کمک کنیم.
فقط شما از ما بخواهید تا ما کمک کنیم.
این جزو آن حرفهای بسیار عجیب است که به ما می گویند از ما بخواهید. اولا شما خودتان دچار کمبود هستید و این را خود مسئولان آمریکایی می‌گویند.
ثانیا شما متهمید که این ویروس را شما تولید کردید.
من نمی دانم چقدر این اتهام حقیقی است ولی وقتی چنین اتهامی وجود دارد، کدام آدم عاقلی برای کمک از شما درخواست می کند؟ به شما اعتمادی نیست. این کارها از شما برمی‌آید.
تجربه 40 ساله نشان می دهد که کشور ظرفیت مقابله با مسائل و چالش ها را در هر سطحی دارد.
دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا را ان شاالله همه عمل کنند.
حتی اجتماعات دینی در کشور تعطیل شد که در تاریخ ما به این شکل بی سابقه است که حتی حرم های مطهر و نمازهای جمعه تعطیل شود ولی چاره ای نبوده و مصلحت اینگونه بوده است.
ان شاالله خداوند متعال این بلا را از سر ملت ایران و همه ملت های مسلمان و همه مردم جهان کم کند.
آمریکایی ها متهم هستند که کرونا را ایجاد کرده اند
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۰

آمریکایی ها چندبار گفته اند حاضرند کمک دارویی به ایران کنند و گفته اند فقط شما از ما بخواهید. این از حرف‌های عجیب است. اولا خودتان دچار کمبود هستید. اگر دستتان باز است خودتان استفاده کنید. شما متهم هستید، این ویروس را ایجاد کرده اید. من نمی دانم این اتهام چقدر واقعی است. اما ممکن است دارویی وارد کشور کنید که این ویروس را ماندگار کند. شاید کسی را وارد ایران کنید تا اطلاعات خود را از میزان اثرگذاری این ویروس را تکمیل کند.

رهبر انقلاب: پیاده کردن ارزش‌ها، نیازمند قدرت سیاسی است
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۲
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۸
خبیث ترین دشمن ملت ایران آمریکاست. مسئولان آمریکایی هم دروغگو و وقیح اند، هم طماع و شارلاتان و ظالم و سنگدل و بی رحم و تروریست هستند. اینطور دشمنی در مقابل ماست.
من با قاطعیت می گویم که ملت ایران ملت صبوری است. ما مسئولین البته گاهی بی صبری کردیم ولی ملت ایران 40 سال است صبور بودند. برخی روشنفکرنماها هم بی صبری نشان دادند و برخی بی صبری را به سمت همکاری با دشمن هم بردند. نقطه مقابل آن، جوانان مومن زیادی است که در عرصه فرهنگ و علم و فناوری و سیاست و بین الملل درک درستی دارند.
صبر کردن یعنی تسلیم نشدن و با شجاعت و عقل جلوی دشمن را گرفتن.
امروز حفظ جمعیت جوان کشور یکی از ابزارهای قدرت است. کشورما کشور جوانی است و اگر موالید در این کشور به قدر کافی تولید نشوند -که الان نیست- چند صباح دیگر نسل جوان در کشور کمیاب می شود.
فضای مجازی امروز بر زندگی همه مردم دنیا حاکم است و قوت در آن حیاتی است. و یا در بهداشت و درمان که الحمدلله محققان و پزشکان و خبرگان ما کار زیادی در این زمینه کردند.
جهش تولید که مطرح کردیم نیز از ابزارهای قدرت است.
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۰
غرب با مفاهیمی مثل آزادی و عدالت اجتماعی، 3-4 قرن است که آشنا شده در حالیکه قبل از آن 1400 سال قبل اسلام این مفاهیم را به طور روشن در قرآن بیان کرده است.
با این تفاوت که غربی ها هیچگاه به این مفاهیم صادقانه عمل نکردند.
برای تحقق معارف بعثت در فضای جامعه و بروز و ظهور آن در رفتار مردم و تبدیل آن به وسیله پیشرفت، نیاز به قدرت سیاسی دارد .
چون اگر قدرت سیاسی نباشد، قلدرها و تنبل ها زیر بار نمی‌روند و سیاهی لشکرشان هم به دنبال‌ آنها حرکت می کنند.
پیغمبر هم در مدینه اولین کاری که کرد تشکیل قدرت سیاسی و حکومت بود.
با تشکیل حکومت طبیعتا دشمن خارجی هم اضافه می شود. همان کسی که مخاف عدالت و آزادی است طبیعتا با این هم مخالفت می کند.
نسخه ای که امام خمینی(ره) به آن عمل کرد، عینا همان نسخه بعثت پیامبر بود و خدای متعال عهم به او کمک کرد. امام می دانست که ایمان اسلامی در اعماق جان ملت ایران رسوخ دارد. مردم ایران هم آن روز هم امروز علی رغم برخی ظواهر، قدرت ایمان اسلامی در آنها بسیار زیاد است.
۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲

اگر جوامع بشری به حقایق بعثت ایمان بیاورند دارای حیات طیبه خواهند شد مبعث پیامبر اسلام(ص) واقعه ای است که خداوند متعال از پیغمبران دیگر نسبت به آن میثاق و تعهد گرفته است که به پیامبر اسلام هم ایمان بیاورند و هم او را یاری کنند. در جایی از قرآن آمده، نام و نشان و خصوصیات پیغمبر ما در تورات و انجیل [تحریف نشده] وجود داشته است. بعثت محتوای عظیمی داشت. بعثت و وحی الهی حقایقی را برای مردم روشن کرد. این حقایق به نحوی است که اگر آحاد بشر و جوامع بشری به آن ایمان بیاورند و به لحاظ عملی ملتزم شوند دارای حیات طیبه خواهند شد. یعنی زندگی شیرین و پرفایده و مطلوب خواهند داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها