کد خبر: 577873
تاریخ انتشار :

بر جنگ بیولوژیک آمریکا پیروز می‌شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت بعثت رسول اکرم (ص) در خصوص غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای ارسال کمک های دارویی و پزشکی به ایران جهت مقابله با کرونا، گفت: ایران در تولید تجهیزات پزشکی و بهداشتی برای مقابله با کرونا در آستانه خلق حماسه بزرگ مانند هشت سال دفاع مقدس است. ایران در 8 سال دفاع مقدس علی رغم گسسته بودن ارتش و حمایت کشورهای غربی از عراق، با هوشمندی و تکیه بر توان داخلی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و پیروز شد.
نماینده‌ مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، افزود: امروز برای مقابله با شیوع کرونا تمامی گروه‌های جهادی، مردمی و نهادهای دولتی برای خلق حماسه ای بزرگ فعال شده‌اند و به زودی این تهدید را هم‌ با تکیه بر توان داخلی به فرصت تبدیل می‌کنیم.
آمریکا و کشورهای اروپایی از خلق حماسه‌ شکست کرونا در ایران الگو بگیرند
این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی باید از خلق حماسه‌ی شکست کرونا در ایران الگو بگیرند، افزود: فروشگاه‌های کشورهای غربی در شرایط بحرانی کرونا توسط مردم غارت و خالی شده و کسی حاضر به کمک نیست در حالی که گروه های جهادی مختلف در ایران با هزینه های شخصی ضدعفونی کردن خیابان‌ها را شروع کرده و داوطلبانه به کمک پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، شتافتند. همچنین بسیاری از مردم از جیب خود برای تولید و توزیع ماسک و اقلام ضروری بهداشتی هزینه کردند.
ایران با تکیه بر توان داخلی بر این جنگ بیولوژیک آمریکا پیروز می‌شود
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: ایران با تکیه بر توان داخلی بر این جنگ بیوتروریسمی که آمریکا به همراه تحریم ها و جنگ اقتصادی به راه انداخته پیروز می‌شود. خروج از این جنگ، یک ابرقدرت بیولوژیکی و اقتصادی برای کشور به همراه خواهد داشت/.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها