کد خبر: 578685
تاریخ انتشار :

روحانی: مردم ایران در امتحان‌های مخلف موفق بیرون آمده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام حسن روحانی صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: عملکرد کشورمان در مبارزه و مقابله با کرونا موفق عمل کرده است. تمامی این موفقیت‌های دولت در سایه حضور و حمایت مردم بوده است. مردم در صحنه بوده‌اند و به سلامت خود اهمیت داده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل سه امتحان بزرگ الهی قرار گرفته‌اند که اولین آن در دوران دفاع مقدس بود و لازم بود مردم حمایت کنند. جوانان، بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و به طور کلی همه مردم کنار یکدیگر قرار گرفتند و در برابر توطئه جهانی موفق شدیم.

رئیس قوه مجریه گفت: مردم این کار را کردند. این کار نه برای یک و دو روز بود، بلکه برای هشت سال تمام مردم از استقلال، عزت و نظام خود حمایت کردند.

روحانی افزود: امتحان دوم تحریم بود. تحریمی طولانی که برای سال‌های طولانی علیه ما در طول ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر اعمال شد و به خصوص در دو سال اخیر علیه ما اعمال شد و مردم ما در مقابل آن مقاومت کردند.

وی عنوان کرد: مورد سوم از امتحان‌های الهی کرونا است. البته مردم ما امتحان‌های زیادی داشتند که از همه آن پیروز بیرون آمده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها