کد خبر: 580097
تاریخ انتشار :

دردسر جدی برای جو بایدن؛ اتهام جنسی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نیوزویک گزارش داد که تارا رید، کارمند سابق بایدن، در دادخواستی مدعی شد که نامزد دموکرات ها برای انتخابات 2020 آمریکا او را در راهرو سنا، مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

البته در شکایت این زن آماده است که این اتفاق 30 سال پیش در زمانی که وی به عنوان کارمند مجلس سنا در دفتر بایدن کار می کرد، رخ داده است!

رید مدعی شد که این اقدام او در راستای حفظ ایمنی خود صورت گرفته است.

این زن همچنین مدعی شد که طرفداران بایدن پس از رسانه ای شدن شکایت او شروع به کنج و کاو در میان پست های مجازی اش کردند به نحوی که او را برای ارسال پستی در وبلاگ خود در سال 2018 در ستایش از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، مورد انتقاداتی قرار دادند و او مجبور شده است که مطالب وبلاگ خود را حذف کرد و از هرگونه اظهار نظری خوداری کرد.

تیم انتخاباتی بایدن نیز در پاسخ به این شکایت اعلام کرده است که «زنان حق دارند روایت خود را بازگو کنند و روزنامه نگاران موظفند از نزدیک این ادعاها را مورد بررسی دقیق قرار دهند. ما مشوق آنها هستیم تا این کار را انجام دهند زیرا این اتهامات، چیزی جز مشتی گزافه گوئی و باطل نیست.»

پس از کناره گیری برنی سندرز از مبارزات درون حزبی دمورکرات ها، حال بایدن محتمل ترین گزینه دموکرات ها برای انتخابات 2020 آمریکاست، او که پیش از این معاون اوباما بوده است بر اساس آخرین نظرسنجی های رسانه های آمریکایی از شانس بالایی برای حضور در کاخ سفید برخوردار است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها