کد خبر: 584328
تاریخ انتشار :

تلاش کیم جونگ اون برای تقویب بازدارندگی هسته‌ای کره شمالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بنا بر اعلام خبرگزاری دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون، رهبر این کشور در نشست رهبران نظامی سیاست‌های تازه‌ای را با هدف افزایش بازدارندگی هسته‌ای ملی خود مطرح کرده است.
به گزارش شبکه "سی‌ان‌ان"، این نشست نخستین حضور علنی کیم جونگ اون از زمان حضورش در مراسمی به مناسبت بازگشایی یک کارخانه در اوایل ماه جاری میلادی و پس از گمانه‌زنی‌های جهانی درباره وضعیت سلامتی او است.
خبرگزاری کره شمالی بدون بیان جزییات گزارش کرد، در این نشست "تدابیری قاطع برای افزایش قابل توجه توانایی حمله تجهیزات توپخانه‌ای ارتش" کره شمالی و اقداماتی برای "قرار دادن نیروهای مسلح استراتژیک در عملیاتی با شرایط هشدار بالا" اتخاذ شد.
طبق گزارش این خبرگزاری، کیم در این نشست هفت حکم را در زمینه "افزایش" مسئولیت و نقش موسسات آموزشی نظامی، سازماندهی مجدد نظام فرماندهی ارتش برای "برآورده کردن ماموریت و وظیفه نهادهای امنیتی" و ارتقای رتبه‌های نظامی فرماندهان به امضا رساند.
در این نشست همچنین "برخی از مشکلات موجود در ارتش و فعالیت‌های سیاسی نیروهای مسلح کره شمالی" بررسی شدند و در خصوص روش‌های برطرف کردن این مشکلات و ارتقای قابل توجه در این زمینه گفتگو شد.
خبرگزاری کره شمالی گزارش کرد: این نشست "نقطه عطفی تاریخی" و قابل توجه برای تقویت توانایی‌های نیروهای مسلح این کشور است.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها