کد خبر: 584413
تاریخ انتشار :

جزئیات ودیعه مسکن مجلس به نمایندگان از زبان ابوترابی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به جزئیات ودیعه مسکن به نمایندگان در ابتدای هر دوره گفت: بعد از تشکیل هیئت رئیسه مجلس جدید، تصمیم گرفته می شود که برای نمایندگانی که از شهرستان به تهران می آیند، منزل تهیه کنند و این کار به 2 صورت انجام می شود که یا به نمایندگان ماهانه اجاره منزل می دهند و یا پول رهن خانه رو یکجا به نماینده می دهند که انتخاب هر کدام با خود نماینده است.

وی افزود: در مجلس دهم اجاره ماهانه مبلغ شش و نیم میلیون تومان و مبلغ رهن هم حدود 250 میلیون تومان بود.

منتخب نجف آباد در مجلس یازدهم تصریح کرد: در مجلس یازدهم هم این اتفاق خواهد افتاد اما در حال حاضر چون هیئت رئیسه مجلس تشکیل نشده، مبلغ مذکور مشخص نیست و اگر مبلغی اعلام شود بر اساس حدس و گمان است.

ابوترابی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در گذشته تعدادی خانه سازمانی داشت، گفت: این خانه ها فروخته شد و در حال حاضر مجلس منزل مسکونی ندارد. البته تعدادی خانه سازمانی در اطراف مجلس در حال ساخت است که هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه در هشت سال گذشته که نماینده بوده، در تهران خانه نداشته، افزود: اینجانب اجاره ماهیانه که مجلس می دهد را می گیریم و در شهرستان برای شش خیریه هزینه می کنم.

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیریه غنچه های بهشت برای نگهداری بیماران اعصاب و روان که 130 بیمار در آن نگهداری می شود، درمانگاه دانپزشکی شهید ابوترابی که خیریه یاس است، مرکز جامع سرطان که در حال ساخت است، خیریه الزهرا برای اعطای کمک معیشتی، کمپ ترک اعتیاد زنان و خیریه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست از جمله این خیریه ها در حوزه انتخابیه اینجانب است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها