کد خبر: 584997
تاریخ انتشار :

در گفت‌وگو با «نامه‌نیوز» مطرح شد

مشاور علی لاریجانی: از سال84 تا امروز جریانی خاص علیه لاریجانی کار می‌کند/ باید از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری  استفاده شود

مشاور علی لاریجانی: از سال84 تا امروز جریانی خاص علیه لاریجانی کار می‌کند/ باید از لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری  استفاده شود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: علی لاریجانی بعد از 12سال ریاست مجلس دیگر در مجلس حضور ندارد تا گمانه‌زنی‌هایی بر سر آینده سیاسی این شخصیت سیاسی مطرح شود؛ خاصه آنکه برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان هم بدشان نمی‌آید در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده با او در میدان انتخابات حاضر شوند.

منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی به «نامه‌نیوز» گفت: «باتوجه به عقلانیتی که در آقای قالیباف سراغ دارم تصور می‌کنم که مجلس یازدهم تقابلی با دولت نخواهد داشت اما این به‌معنای وکیل‌الدوله‌بودن نمایندگان مجلس نیست. در این یک‌وسال اندی که از عمر دولت داوزهم باقی است، باید میان دولت و مجلس تفاهمی شکل بگیرد تا خاصه مشکلات معیشتی مردم حل شود. واقعیت این است که در این مدت نمی‌شود کار عجیبی رقم زد اما می‌توان با تکیه بر قانون و عدالت قدری از میزان مشکلات مردم کم کرد. دولت هم باید قدری کم‌انگیزگی را کنار بگذارد و کار کند».

او درباره پیامدهای نبود علی لاریجانی در مجلس اظهار کرد: «از سال84 تا کنون جریانی در کشور ایجاد شد که هدفش تخریب شخصیت‌های برجسته نظام بود و این کار را هم کردند که آقای لاریجانی هم از توهین‌های آنها در امان نماند. عده‌ای بسیاری از بزرگان نظام را لگدمال کردند که خدا از تقصیرشان نگذرد. آقای لاریجانی یک سرمایه مهم برای کشور است و نمی‌توان به راحتی او را کنار گذاشت و به او اتهام زد. قرار است تا چه زمانی سیاست ریزش و حذف ادامه داشته باشد؟ اکنون هم که آقای لاریجانی در مجلس حضور ندارند، در این قوه یکی از سرمایه‌های کشور حاضر نیست که اگر بود می‌توانست مانند سابق خدمت کند».

او در پاسخ به این پرسش که آینده سیاسی لاریجانی چگونه می‌شود و آیا مانند ناطق نوری عزت‌نشین می‌شود یا می‌توان بر او به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال1400 حساب کرد، گفت: «حتما اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کند، نظام، کشور و مردم از حضورش بهره‌مند می‌شوند. او یک سرمایه مهم است که نظام می‌تواند از او در انتخابات 1400 استفاده کند. آقای لاریجانی علاوه بر آنکه 12سال در عالی‌ترین مقام مجلس بوده، سابقه درخشانی در حوزه اجرا دارد. طبیعی است کسی از گوشنه‌نشینی آقای ناطق خوشحال نیست و حتما هیچ فرد منصفی هم راضی به کنارکشیدن آقای لاریجانی از عرصه سیاست نیست. در نهایت امیدوارم که او برای انتخابات سال آینده بیاید».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها