کد خبر: 587469
تاریخ انتشار :

واکنش مسئولان رژیم صهیونیستی به تهدیدات گردان‌های القسام

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام در توییتی نوشت: "من به رهبران حماس توصیه می‌کنم که این را به یاد داشته باشند اولین کسی که بهای این حمله را خواهد داد خودشان هستند. ما اجازه تهدید مرزهایمان را نمی‌دهیم و بهای هرگونه تلاش برای آسیب به شهروندانمان دردناک خواهد بود."

از سوی دیگر عوز دیان، ژنرال اسرائیلی خواهان ریسک کردن در کوتاه مدت برای دستیابی به آرامش برای نسل‌های آتی شد. اشاره وی به حمایتش از حمله نظامی به غزه بود.

اما رسانه‌های اسرائیلی این خبر را در صفحه نخست خود قرار دادند و برخی در واکنش به این خبر خواهان نابودی سریع حماس شده و برخی خواهان جدی گرفتن هشدارها شدند.

اسرائیلی‌ها در واکنش به اظهارات گانتس اعلام کردند: وی باید شکستش در جنگ ۵۱ روزه را به یاد بیاورد.

ابوعبیده در سخنانی به مناسبت سالروز عملیات «اوهام برباد رفته» که طی آن مقاومت فلسطین در سال ۲۰۰۶ گلعاد شالیت، سرباز اسرائیلی را به اسارت گرفت، تاکید کرد که امسال در سالروز این عملیات، شاهد وضعیت خطرناکی هستیم که دشمن صهیونیستی می خواهد بزرگ ترین طرح اشغالگرانه و غارتگرانه خود را در فلسطین به اجرا بگذارد، یعنی طرح الحاق کرانه باختری و منطقه اغوار و ما اینجا بار دیگر تاکید می کنیم که مقاومت رژیم اشغالگر را از وجب به وجب سرزمین تاریخی فلسطین بیرون خواهد راند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها