کد خبر: 587481
تاریخ انتشار :

مجمع مجازی حزب باهنر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، «علیرضا خجسته‌پور» روز جمعه درباره برگزاری چهاردهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین (جام) گفت: این مجمع با شعار گفتمان حزبی در گام دوم انقلاب اسلامی با گرامیداشت شهادت مظلومانه شهید بهشتی و یارانش در حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی (در سال ۱۳۶۰) برگزار شد.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین افزود: این مجمع نیز طبق روال مجامع سیزده‌گانه گذشته در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده بود به شکل مجازی (آنلاین) با حضور اعضا از سراسر کشور برگزار شد.

خجسته پور ادامه داد: در این نشست علاوه بر سخنرانی «محمدرضا باهنر» دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین (جام) ، پیام بزرگان سیاسی کشور و کلیپی از یادبود شهید بهشتی و مرحوم حسین شیخ الاسلام عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و همچنین گزارش عملکرد دوسالانه،برنامه‌ها و خط‌مشی‌های ۲سال آینده و بیانیه پایانی مجمع قرائت شد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین بخش این نشست، انتخابات شورای مرکزی و بازرسان بود که با حضور هیات رییسه مجمع به همراه ناظر وزارت کشور برگزار و نتایج آن به داوطلبان اعلام شد. طبق اساسنامه فرصت ۲ روزه برای رسیدگی به شکایات احتمالی در نظر گرفته شد.

خجسته پور افزود: همچنین روز دوشنبه نتایج این انتخابات به شکل رسمی اعلام می‌شود و هفته بعد هم نخستین جلسه شورای مرکزی دوره چهاردهم برگزار می شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها