کد خبر: 588064
تاریخ انتشار :

پلوسی خواستار تحریم روسیه شد! + جزئیات

پلوسی خواستار تحریم روسیه شد! + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: ما باید تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کنیم و باید این کار را نیز فورا انجام دهیم.

اوایل روز چهارشنبه، رابرت منندز، سناتور آمریکایی تحریم‌هایی را علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور در رابطه با اتهاماتی مبنی بر این‌که مسکو به صورت محرمانه به شبه‌نظامیان مرتبط با طالبان برای کشتن نیروهای ائتلافی از جمله نیروهای آمریکایی در افغانستان "جایزه" پیشنهاد داده، توصیه کرد.

نیویورک تایمز نخستین بار روز جمعه گزارش کرد، جامعه اطلاعاتی آمریکا ماه‌ها پیش به این نتیجه رسیده که روسیه به طور پنهانی به شبه‌نظامیان مرتبط با طالبان به خاطر انجام حملات موفقیت‌آمیز علیه نیروهای ائتلاف در افغانستان جایزه پیشنهاد داده است.

ترامپ این گزارش را حقه دیگری علیه روسیه خواند که هدف آن خراب کردن جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ است.

مقامات روسیه نیز این اتهامات را به عنوان اتهاماتی نادرست و بی‌پایه و اساس رد کرده‌ و آنها را بخشی از درگیری‌های سیاسی داخلی در آمریکا دانسته‌اند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها