کد خبر: 589653
تاریخ انتشار :

امام جمعه قصر شیرین اعلام کرد

توزیع صدمیلیون تومان گوشت مرغ بین نیازمندان قصرشیرین

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، حجت الاسلام علی ملکی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: توزیع این ‌میزان گوشت مرغ با کمک های خیران در راستای آغاز دومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در قصرشیرین انجام شد.

وی اظهار داشت: در مراحل قبلی نیز توزیع بسته های غذایی و اقلام بهداشتی و ماسک و مواد ضدعفونی بین نیازمندان این شهرستان با اجرای طرح مواسات و همدلی صورت گرفت.

امام جمعه قصرشیرین گفت: این کمک ها با تلاش های مجموعه شهرستان شامل کمیته امداد، دفتر امام جمعه، تبلیغات اسلامی و جوانان در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همدلی بین مردم انجام شده است.

وی همچنین از همه مردم خواست تا با رعایت موازین بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضروری به قطع زنجیره انتقال بیماری ویروسی کرونا کمک کنند.

ملکی، از تلاش های کادر درمان و تلاش مسوولان ستاد کرونا در ارایه خدمات لازم به بیماران و اقدام های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا قدردانی کرد.

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۸۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز جمعه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۷ تیر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۸۵۲ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ رسید.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها