کد خبر: 590645
تاریخ انتشار :

آیا کرسی قدرت بن سلمان را خفه خواهد کرد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از جمله رازهایی که مجتهد برملا کرده این است که افراد پیرامون محمد بن سلمان از نگرانی وی نسبت به اعلام وضعیت پدرش و نزدیک شدن لحظه تصمیم گیری قطعی غافلگیر شده اند علیرغم اقدام سعود القحطانی و ترکی ال الشیخ برای پیش راندن وی برای بهره برداری از این حادثه، زیرا وی همه مخالفان خاندان را ساکت کرده اما چهار ستون بدنش از شدت تردید می لرزد. به نظر می رسد با نزدیک شدن به لحظه قطعی تصمیم گیری - به گفته مجتهد- مشخص شده که بن سلمان طی چند سال گذشته در پی خوردن لقمه ای بزرگتر از دهانش بوده که شاید الان با آن خفه شود برای همین احساس خطر می کند و ترس و تردید به جانش افتاده و چهار ستون بدنش می لرزد.

ترس بن سلمان طبیعی است زیرا وی در آخر لیست شاهزادگان سعودی بوده که در اندیشه رسیدن به تخت پادشاهی بودند اما وی ناگهان با کمک پدرش به سرلیست می آید و حق عموها و سپس پسر عمویش را غصب می کند و همزمان نیز صدای مخالفین را ساکت می کند حتی آنهایی که سکوت را اختیارکرده بودند مانند عمویش احمد بن عبدالعزیز و آنها را زندانی کرده ، توهین و تحقیر می کند و ثروتهایشان و دارایی هایشان را غارت می کند.

ترس بن سلمان طبیعی است زیرا پرونده داخلی و خارجی وی خالی است . وی با عنوان انعطاف پذیری ، درهای عربستان را به روی بی بند وباری و هرزگی بازکرد.

وی صدها فعال، روحانی، نویسنده و خبرنگار به خاطر یک توییت زندانی کرد و آنهایی که از دستش گریخته بودند نیز سرنوشتی چون جمال خاشقچی داشتند.

وی عربستان را در جنگ بیهوده ای وارد کرد و منابع آن را برباد داد و با تشویق امریکا و اسرائیل به ملت یمن حمله کرد و خزانه های خود را به روی ترامپ گشوده تا هر چه می خواهد و هر زمان ببرد و بدزدد.

به نظر می رسد ماجرای به تاخیر افتادن سفر مصطفی الکاظمی به عربستان به بهانه بیماری ملک عبدالله تاکیدی بر گفته های مجتهد است زیرا بن سلمان واقعا از نبود پدرش احساس ترس می کند و همین ترس وی واداشته تا برای مقابله با حوادثی که شاید با مرگ شاه روی دهد سفر الکاظمی را به تاخیر بیندازد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها