کد خبر: 592533
تاریخ انتشار :

دردسر پدرخوانده‌های موتلفه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

او افزوده است: جریانات و کسانی که از افشا شدن ریشه مفاسد بیم دارند و می‌دانند که مؤتلفه در مبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد از ترفندهایی استفاده می‌کنند و برای القای اختلاف در درون حزب یا ادعای بی محلی به جوانان یا وجود شکاف در حزب؛ ولی با این ترفندها اشتباهات و تخلف‌های آنها پاک نخواهد شد. آن افراد و جریانات سخت اشتباه می‌کنند زیرا دوران سکوت در مقابل مفاسد به سر رسیده است و آینده انقلاب را نمی‌توان فدای متخلفان و مجرمان کرد.

*میرسلیم پس از اشاره‌های متواتر محافل رسانه‌ای و سیاسی به انزوای جوانان مؤتلفه مجبور به این اعتراف شده است.

اشاراتی که تأکید داشتند جوانان حزب مؤتلفه نه تنها دست به گریبان حضور بی‌پایان پدرخوانده‌های معمّر این حزب شده‌اند بلکه آینده آنها نیز دستخوش مطامع سیاسی همین پدرخوانده‌ها قرار گرفته است.

کما اینکه حضور ناموفق میرسلیم در انتخابات ریاست جمهوری، تقلّای او برای ریاست مجلسی، مصاحبه‌اش با بی‌بی‌سی و اتهامات بی‌بنیادش علیه قالیباف نیز عملکرد حزب مؤتلفه را به شدت زیر سؤال برده است.

پس از درگذشت مرحوم حبیبی دبیر کل سابق مؤتلفه؛ عملا تمام ظرفیت و سابقه حزب مؤتلفه تبدیل به توپ پینگ‌پنگی شده است که در یک بازی بیهوده و بیستاورد؛ بین آقایان میرسلیم و بادامچیان در حال تبادل است. بدون اینکه هیچ خبری از موضع‌گیری سایر رجال حزب مؤتلفه یا نقش‌آفرینی جوانان این حزب ریشه‌دار باشد.

و جالب است که آقای میرسلیم بالاخره مجبور شد واقعیت را بپذیرد و به آن اذعان کند...

مقوله "جبران" که میرسلیم به آن اشاره کرده است نیز متأسفانه بسیار بعید به نظر می‌رسد. چه اینکه آقای میرسلیم پس از سال‌ها عزلت‌نشینی، تازه به صحنه آمده و رفتارهای حاشیه‌ساز ایشان در چشم هر کنشگر سیاسی به معنی پر حاشیه‌تر شدن در روزهای آینده است نه به معنی برنامه‌ریزی برای تعامل با جوانان حزب!

یعنی آقای میرسلیم و حلقه ستادی معمّرین مؤتلفه اگر عمری باشد قاعدتا مشغول زندگی سیاسی خویش خواهند بود و جوانان و دلبستگان حزب مؤتلفه هم عملا فعلا باید دل به تقدیر بسپارند.

در این زمینه ارجاع آقایان مؤتلفه به تجربه حزب ندای ایرانیان در توجه به جوانان ضروریست.

حزبی که با به در کردن پیرمردهای فاقد عملکرد جوانانه؛ بخش بزرگی از ساختار خود را به جوانان داد و اگرچه با بی‌مهری و حملات شدید اصلاح‌طلبان مواجه شد اما مع‌الوصف سعی کرد در راستای هدف جوانگرایی خود گام بردارد. و اگرچه توفیق چندانی بدست نیاورد اما در توجه به جوانان اصلاح‌طلب روسفید شد.

اقدام عجیب میرسلیم در ربط دادن انتقادات از عملکرد منسوخ و بی‌نتیجه حزب مؤتلفه به مقوله مبارزه با فساد نیز از طنزهای روزگار است.

آقای میرسلیم بهتر از هرکسی می‌داند که مبارزه با فساد و مفسدین در نظام جمهوری اسلامی با پروپاگاندا و مانور رسانه‌ای لغو نخواهد شد. و منتقدین نیز با علم به همین حقیقت است که به واقعیت دیکتاتوری حزبی در مؤتلفه اشاره می‌کنند.

میرسلیم، پیش از این درباره کمیسیون‌های مجلس یازدهم نیز گفته بود که مناصب مجلس با "رایزنی‌های گروهکی" تقسیم می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها