کد خبر: 593593
تاریخ انتشار :

پیام تسلیت دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز درپی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین حسینیان

پیام تسلیت دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز درپی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین حسینیان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم روحانی و انقلابی خستگی ناپذیر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

مرحوم حجت الاسلام حسینیان در دوران مختلف زندگی خویش چه در دوران مبارزات پیش از انقلاب که بارها طعم شکنجه و زندان طاغوتی را چشید و چه در مسوولیت های مختلف انقلابی، فرهنگی و قضایی پس از انقلاب همواره به نظام اعتقادی و باور انقلابی خویش متعهدانه و فعالانه پایبند ماند. این روحانی خدوم که نویسنده ای پرکار و فعال نیز بود، در همین اواخر به اتمام ترجمه و تفسیر دوجلدی قرآن کریم نایل آمد و در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، با مدیریت و پشتکار خود و همکارانش دهها جلد کتاب در حوزه مستندات و تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار گذاشت. در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز همچون سایر مسوولیت های خود انقلابی ماند و انقلابی عمل کرد و برای حفظ اعتقادات و باورهای دینی و سیاسی و ارزشهای انقلابی خویش ایستادگی کرد.

عاش سعیدا و مات سعیدا،

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام این روحانی فعال، صادق و ثابت قدم که اخو الشهید نیز بود، این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری، روحانیت و خانواده داغدار ایشان و نیز به همه دوستان و همکاران ایشان به ویژه در مرکز اسناد انقلاب اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن مرحوم که در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام به دیدار حق شتافت حشر با معصومین (ع) و رحمت واسعه الهی مسالت می کنم.

مصطفی پورمحمدی

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز و رییس هیئت امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی

۴ شهریور ۱۳۹۹

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها