کد خبر: 593925
تاریخ انتشار :

جنبش المجاهدین: مقاومت لبنان معادله قدرت و بازدارندگی را تثبیت کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از شبکه خبری المیادین، جنبش المجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه تأکید کرد: مشاهده صحنه‌های از ربات‌های صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی میزان ناتوانی و سردرگمی صهیونیست‌ها در برخورد با توانایی‌های مقاومت را نشان می‌دهد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت لبنان معادله قدرت و بازدارندگی را تثبیت کرده و اسرائیل اشغالگر نتوانسته است با روش‌های مخرب خود بر این معادله غلبه کند.

جنبش المجاهدین فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده است: دغدغه سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها نسبت به تهدیدات مقاومت فلسطین و لبنان نشان دهنده تغییر شکل درگیری با رژیم اشغالگر است.

در همین حال، حزب‌الله لبنان فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ تلافی‌جویانه مقاومت به حملات اخیر این رژیم به سوریه و شهادت یکی از مبارزان حزب‌الله، از ربات‌های متحرک به جای نظامیان خود در مناطق مرزی با لبنان استفاده می‌کند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره گزارش داد، مقاومت اسلامی شاخه نظامی حزب‌الله در خبری در پایگاه اینترنتی خود فاش کرد که از ترس حمله تلافی جویانه مقاومت، موجی از ترس و وحشت بر فرماندهان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حاکم شده است.

حزب‌الله تأکید کرد که سه دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی رأس ساعت ۳:۱۵ عصر روز ۲۳ آگوست گذشته اقدام به گشت‌زنی در اطراف شهرک میس الجبل در جنوب لبنان کردند و پس از عقب نشینی این تانک‌ها، ارتش صهیونیستی یک ربات متحرک به شکل نظامی اسرائیلی را به این منطقه فرستاد تا مبارزان مقاومت گمان کنند که یک نظامی واقعی است و او را هدف قرار دهند.

حزب‌الله در ادامه آورده است که مبارزان مقاومت کاملا هوشیار بودند و فریب دشمن صهیونیستی را نخوردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفته‌ها پیش از ترس حملات تلافی جویانه حزب‌الله به اراضی اشغالی در پاسخ به حملات تجاوزکارانه این رژیم به سوریه و شهادت یکی از مبارزان مقاومت به حالت آماده باش درآمده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها