کد خبر: 596479
تاریخ انتشار :

اعزام کاروان اربعین به مرزهای عراق ممنوع است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عبدالکریم گراوند در ستاد اربعین استان بوشهر با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و سالروز عملیات ثامن‌الائمه(ع) شکست حصر آبادان در ۵ مهرماه سال ۱۳۶۰ و با اشاره به شرایط کرونایی در جهان اظهار داشت: بر خلاف هر سال که برای اعزام کاروان‌ها برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تلاش می‌شد ولی امسال به سبب شرایط کرونایی باید از اعزام به کربلای معلی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ممنوع بودن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی حجت را برای همه تمام کردند، افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا امسال در اربعین حسینی مراسم پیاده‌روی و راهپیمایی برگزار نمی‌شود و از اعزام کاروان‌ها جلوگیری می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر جلوگیری از کاروان‌ها به مرز عراق در ایام اربعین حسینی افزود: از خروج اتوبوس‌ها به مرز عراق باید جلوگیری شود و اتوبوس‌هایی که به این مهم توجه نکنند توقیف می‌شوند.

گراوند با قدردانی از تلاش موکب‌داران اربعین حسینی در ایام دهه آخر ماه صفر بیان کرد: موکب‌داران اربعین حسینی استان بوشهر امسال در این ایام در رسیدگی به نیازمندان تلاش می‌کنند که خدمات آنان در خور تحسین است.

وی، با قدردانی از هیئت‌های مذهبی و سایر دست اندرکاران در برگزاری مراسم دهه نخست ماه محرم و رعایت پروتکل بهداشتی تصریح کرد: همانند دهه نخست ماه محرم مراسم اربعین حسینی در استان بوشهر باید با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در همه عرصه‌ها افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده رعایت پروتکل بهداشتی در استان بوشهر ۵۸ درصد و استفاده از ماسک ۷۰ درصد است که باید این مهم افزایش یابد.

گراوند کاهش بستری‌ها و مبتلایان به کرونا را منوط به رعایت پروتکل بهداشتی و استفاده از ماسک دانست و تاکید کرد: برای موفقیت در خیز سوم شیوع کرونا در فصل پاییز باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در جامعه افزایش یابد.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها