کد خبر: 599264
تاریخ انتشار :

انتشار کتاب دیگری علیه ترامپ این بار از ارتش آمریکا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ الکساندر ویدندمن توافقنامه ای با شرکت هاپرکالینز برای انتشار کتاب "اینجا، مسائل واقعی در مورد داستان آمریکا است" به امضاء رسانده که انتظار میرود در اوایل سال آینده منتشر شود.

ویندمن در بیانیه ای اعلام کرد: من و خانواده ام پشتیبانی خارق العاده ای از مردم سراسر جهان داشته ایم، امید من این است که داستان خود را به عنوان تصدیقی ارائه کنم که رویای آمریکایی زنده است و ارزش جنگیدن برای آن را دارد.

سرهنگ ویندمن از جمله مقامات شورای امنیت ملی آمریکا که سال گذشته با حضور در دادگاه و شهادت دادن علیه ترامپ از سمت خود توسط رییس جمهوری آمریکا برکنار شد.

ویندمن در جلسه دادگاه در مورد تماس تلفنی ترامپ با رییس جمهوری اوکراین شهادت داد.

اگرچه تلاش نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان سرانجام در استیضاح ترامپ نتوانست موفقیت آمیز باشد اما رییس جمهوری آمریکا بعد از تبرئه شدن از استیضاح در مجلس در انتقام از افرادی که علیه وی در دادگاه شهادت داده بودند، آنان را اخراج کرد.

علاوه بر سرهنگ الکساندر ویندمن، برادر او، یعنی یوگنی ویندمن هم که یکی از وکلای ارشد کمیته امنیت ملی کاخ‌سفید بود اخراج شد.

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا برخلاف نظرات ترامپ بعد از اخراج ویندمن گفته بود، پنتاگون همیشه آماده استقبال از بازگشت نیروهای مامور شده خود به ادارات دیگر است.

او تاکید کرده بود: ما چون همیشه از کارمندان و نظامیان خود در برابر هر گونه مجازات و نظیر آن حمایت می‌کنیم.

تا کنون علاوه بر سرهنگ ویندمن، افرادی مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، برادرزاده ترامپ و مایکل کوهن وکیل شخصی ترامپ کتاب هایی علیه رییس جمهوری آمریکا منتشر کرده اند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها