کد خبر: 599336
تاریخ انتشار :

واکنش چند عضو کمیسیون امنیت ملی به اقدام رئیس‌جمهور فرانسه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) با هشتک پیامبر رحمت نوشت:

«حمایت مکرون از ⁧‫اهانت‬⁩ به پیامبر اسلام و مقدس ترین شخصیت محبوب یک چهارم جمعیت کل جهان، نشان بربریت و توحش قرون وسطایی غرب است. آتش احساسات مقدس برافروخته قریب به دو میلیارد مسلمان، دامن آتش افروزان جاهل و جانی انسان نما را خواهد گرفت.»

همچنین ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در همین باره در توییتی نوشت:

« ‏⁧‫فرانسه‬⁩ ای که توهین به پیامبر رحمت را آزادی بیان می داند همان کشوری است که روژه گارودی را بخاطر نگارش کتاب "اسطوره‌های بنیان‌گذار سیاست اسرائیل" به زندان و پرداخت ۱۲۰ هزار فرانک محکوم کرد. آزادی بیان آقای ⁧‫ماکرون‬⁩ صرفاً یک فکاهی تلخ است.»

زهره الهیان عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی وسیلست خارجی مجلس نیز نوشت:

« ‏هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص)، آن هم با حمایت ⁧‫مکرون‬⁩ قطع رابطه با فرانسه و ⁧‫تحریم کالای فرانسوی‬⁩ را ضروری می سازد؛ دستگاه دیپلماسی کجای کار است؟»

روز گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اظهارات رییس جمهوری فرانسه در هتک حرمت پیامبر اسلام را محکوم کرده و خواستار ایستادگی و اتحاد مسلمانان جهان اسلام علیه جریان کفر جهانی شدند. همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز اقدامات توهین آمیز و ضداسلامی در کشور فرانسه و مواضع رئیس جمهور این کشور درباره اسلام گرایی را محکوم و نسبت به آن ابراز انزجار کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها