کد خبر: 600208
تاریخ انتشار :

مدیر کمپین بایدن از پیروزی در ایالت های چرخشی خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه ان بی سی نیوز، "جن اومالی دیلون" در جمع خبرنگاران گفت: جو بایدن در مسیر پیروزی در این انتخابات است و وی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.

دیلون افزود: تا بعد از ظهر امروز، وی با کسب بیش از ۲۷۰ رأی الکترال پیشرو خواهد بود.

مدیر کمپین انتخاباتی بایدن در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر آن‌که چه ایالت هایی نامزد دموکرات ها توانسته پیروزی کسب کند گفت: در همه جا به غیر از جورجیا و کارولینای شمالی پیروزی می شویم.

وی افزود: ما معتقدیم که قبلاً ویسکانسین را برنده ایم و معتقدیم که این ایالت را می توان امروز صبح محل برد بایدن اعلام کنیم.

دیلون در مورد ایالت میشیگان نیز گفت: ما انتظار داشتیم که نتایج نهایی امروز مشخص شود و انتظار داریم که در این ایالت برنده شویم.

مدیر کمپین انتخاباتی بایدن تاکید کرد که بایدن اواخر روز چهارشنبه (به وقت محلی) با مردم صحبت خواهد کرد.

وی افزود که این کارزار بطور رسمی با کمپین ترامپ در تماس نبوده است.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و تا این لحظه، جو بایدن با ۲۳۸ رای الکترال در برابر ۲۱۳ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

زمان انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شامگاه سه شنبه در همه ایالت ها به پایان رسید و مقام‌های انتخاباتی همچنان در حال شمارش آرا هستند.

فرماندار ایالت پنسیلوانیا قبل از ۳ بامداد روز چهارشنبه به وقت محلی در پیامی توئیتری نوشت: هنوز بیش از یک میلیون برگه رای پستی برای شمارش در این ایالت داریم. وی افزود: به پنسیلوانیایی ها قول می دهم که همه آرا شمارش شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها