کد خبر: 600310
تاریخ انتشار :

تغییر سیاست توئیتر در قبال ترامپ بعد از شکست احتمالی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در ادامه این گزارش بلومبرگ آمده است: پیش از این توئیتر به استناد مفاد قانونی، سیاست‌های ویژه‌ای را در قبال مقامات دولت‌ها در پیش گرفته است.
بلومبرگ عنوان کرد: در صورت شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این قانون توئیتر نیز برای او به پایان خواهد رسید و از پایان ژانویه ۲۰۲۱ هر توئیت و پیام ترامپ در توئیتر که تحریک کننده و مغایر با قوانین باشد، حذف می‌شود
این بخشی از سیاست توئیتر است که مردم باید بتوانند در جریان موضع گیری رهبران جهان قرار بگیرند حتی اگر آن‌ها پست‌های جنجالی بگذارند.
در این میان رهبرانی که دیگر سمتی در دولت کشورهایشان ندارند، دیگر معافیتی ندارند و همچون آدم‌های معمولی با آن‌ها رفتار می‌شود. به همین دلیل در صورت شکست ترامپ، با وی در توییتر همچون یک فرد عادی رفتار خواهد شد.
در همین حال ترامپ همزمان با گمانه زنی‌ها در مورد حذف توییت‌های تحریک آمیز و مغایر با قانون توئیتر در صورت شکست در انتخابات، جمعه طی توییتی نوشت: توییتر از کنترل خارج شده است.
تازه‌ترین آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و تا این لحظه نشان می‌دهد، جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است و به گزارش رسانه‌های آمریکایی فاکس نیوز و سی. ان. ان در آستانه ورود به کاخ سفید قرار دارد.
منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها