کد خبر: 600854
تاریخ انتشار :

وحشت صهیونیست‌ها از حملات تلافی جویانه مقاومت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روز چهارشنبه ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان ) مصادف با اولین سالروز ترور بهاء ابو العطا فرمانده گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ارتش صهیونیستی از چند روز پیش نیروهای خود را در مرزهای شمالی و به ویژه جنوبی مستقر کرده و امروز وضعیت آماده‌باش را به بالاترین سطح ممکن رسانده است.

پایگاه خبری عبری زبان والا تاکید کرد که برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که جنبش جهاد اسلامی پاسخ سال گذشته (حملات موشکی به اراضی اشغالی) را کافی نمی‌داند و در حال برنامه‌ریزی برای یک عملیات انتقام جویانه است.

"یوسی یوشع" تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی هم عنوان کرد که امروز و فردا روزهایی حساس در مرزهای شمالی و جنوبی خواهد بود و ارتش خود را برای عملیات احتمالی جهاد اسلامی در جنوب و حزب الله در شمال آماده کرده است.

به گفته او، افسران ارتش رژیم صهیونیستی عملیات گسترده‌ای را در مرزهای شمالی و جنوبی در سالروز شهادت ابو العطا به اجرا گذاشته و آن را "آمادگی‌های نوامبر" نام نهاده‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان "حدشوت ۲۰" نیز اعلام کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله امروز سخنرانی خواهد کرد و احتمال دارد قبل از این سخنرانی، عملیات تلافی‌جویانه حزب الله در مرزهای شمالی در پاسخ به حملات چند ماه پیش این رژیم به سوریه و شهادت یکی از مبارزان حزب الله به وقوع بپیوندد.

منبع مذکور اشاره کرد که احتمال دارد جهاد اسلامی هم در سالروز شهادت ابو العطا، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی قرار دهد تا این پیام را به رژیم صهیونیستی ابلاغ کند که جنبشی مستقل است و هرگاه بخواهد می‌تواند دست به عملیات و حملاتی علیه این رژیم بزند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسیر پرواز هواپیماها در فرودگاه بن‌گورین در تل آویو را در راستای حالت آماده‌باش امنیتی در سالروز ترور شهید بهاء ابو العطا از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی تغییر داده است.

به گزارش ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه یازدهم نوامبر ۲۰۱۹ (21 آبان 98)‌ منزل ابو العطا را در محله شجاعیه در شرق غزه بمباران کردند که طی آن این فرمانده مقاومت و همسرش به شهادت رسیدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها