کد خبر: 603579
تاریخ انتشار :

تعدادی از نمایندگان مجلس عازم ونزوئلا شدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

با توجه به اتهاماتی که آمریکا علیه ونزوئلا مطرح می‌کند تا فرآیند انتخابات در این کشور زیر سوال برود، ونزوئلا از کشورهای مختلف دنیا دعوت کرده تا ضمن اعزام نمایندگانی به این کشور، بر روند انتخابات پارلمانی آن کشور نظارت داشته باشند.

به همین منظور، هیات بلندپایه‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محوریت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همچنین گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا عازم این کشور شدند.

بر این اساس «شهریار حیدری» نایب رییس و «ابوالفضل عمویی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و «احدآزادی خواه» از اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ونزوئلا و «محمدرضا صباغیان بافقی» و «ابوالفضل ابوترابی» از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس برای نظارت بر انتخابات پارلمانی این کشور به ونزوئلا اعزام شدند.

انتخابات پارلمانی ونزوئلا ‌امروز -شانزدهم آذرماه- برگزار می‌شود. این در حالی است ونزوئلا تحت فشار گسترده رسانه‌های آمریکایی است که هدف آنها زیر سوال بردن انتخابات، جمهوریت و دموکراسی کشورهای مستقل از جمله ونزوئلا است و دعوت از نمایندگان پارلمانی جمهوری اسلامی با هدف خنثی سازی اتهام‌ها و فضای جنگ روانی آمریکا علیه آنهاست.

منبع: خانه ملت

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها