کد خبر: 604124
تاریخ انتشار :

بیانیه اتحادیه جهانی علمای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، روزنامه القدس العربی نوشت، این اتحادیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد، پس از اعلام صلح میان مراکش و رژیم صهیونیستی با اعمال فشار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا که تلاش می کند تا آخرین لحظه به صهیونیست ها خدمت کند، علمای مسلمان مخالفت و محکومیت خود با این اقدام را ابراز می دارد.این اقدام قانونی نبوده و با جایگاه مراکش که ریاست کمیته قدس را برعهده دارد، نه تنها همخوانی ندارد بلکه با مواضع ملت مراکش که همواره حامی مساله فلسطین است، مغایرت دارد.

در این بیانیه آمده است، مردم مراکش به ملت فلسطین اعلام می کنند که با همه اشکال اشغالگری، تجاوز و دشمنی و جنایت رژیم صهیونیستی مخالف هستند و این ابتکارعمل های عادی سازی روابط تنها موجب تشدید استکبار و دشمنی این رژیم می شود.

اتحادیه جهانی علمای مسلمان که مقرش در دوحه قرار دارد، بر بطلان تمامی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی یا به رسمیت شناختن تجاوز آن به خاک فلسطین و حقوق ملت آن و در راس آنها آزادی مسجدالاقصی تاکید کرده و اعلام می کند، به تمامی اصول مساله فلسطین هرچند تعداد کشورهای سازش گر و افراطی زیاد شود، پایبند است.

این اتحادیه بار دیگر از تمامی ملت های اسلامی خواست به وظیفه خود در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت مشروعش علیه اشغالگر ادامه دهد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها