کد خبر: 604157
تاریخ انتشار :

علم‌الهدی: شاهد استیصال معیشتی، بی‌بندوباری فرهنگی و نابسامانی فضای مجازی هستیم/ عزیزان ما در نهادهای مختلف این مدیریت‌های اشرافی و رانتی را ساقط کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در مطلبی که با عنوان خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد در فضای مجازی منتشر کرد آورده است: امروز مشکل ما این است که از یک طرف ما در جریان عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، تعالی، تکامل و پیشرفت‌هایی مشاهده می‌کنیم که نظام ما را سرآمد همه نظام‌های مدیریتی در جوامع دنیا نشان می‌دهد، اما از آن طرف با درد‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه خودمان رو به رو هستیم.

وی افزود: وضع امروز ما به گونه‌ای است که از یک طرف آن اقتدار و پیشرفت و از این طرف نیز این استیصال معیشتی و اقتصادی، بی بند و باری فرهنگی و نابسامانی فضای مجازی را شاهد هستیم. آیا مردمی که بزرگ‌ترین قدرت‌های استکباری از موشک‌ها و صنایع دفاعی هوا و فضای او می‌لرزد، باید این طور زندگی کنند؟ امام جمعه مشهد گفت: امروز مشکلات اقتصادی و مضیقه‌های معیشتی که اقشار جامعه ما را مستأصل کرده، معلول نگاه به بیرون، غرب‌زدگی و اتکای به استکبار است. علم الهدی افزود: امیدواریم عزیزان ما در نهاد‌های مختلف مسوولیتی، دولت، مجلس و قوه قضاییه بیایند در مقابل این مدیریت‌های اشرافی و رانتی بایستند و این مدیریت‌ها را ساقط کنند.

نماینده، ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنانش با اشاره به رحلت آیت الله محمد یزدی افزود: از دست دادن ایشان غم و ضایعه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است چرا که وی یک سرمایه گران برای این انقلاب و نظام بود. علم الهدی با تشریح ویژگی‌ها و نقش کلیدی آیت الله یزدی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: او شخصیتی بود که در تمام دوران عمر خویش با صلابت و قدرت در عرصه‌های مختلف در جبهه انقلاب هم در عرصه مبارزات و هم در مراحل سازندگی می‌درخشید

وی اضافه کرد: این عالم بزرگ انسانی عنصری امیدبخش در جامعه دینی ما در دوران قبل از پیروزی انقلاب مقدس اسلامی بود و بعد از پیروزی انقلاب، سرمایه ارزشمندی در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری به شمار می‌رفت.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها