کد خبر: 605784
تاریخ انتشار :

نقشه ترامپ و نتانیاهو نقش برآب می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، این روزنامه نوشت، ورود اراضی اشغالی به چهارمین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف دو سال به معنی به بن بست رسیدن طرح های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مخصوصا در پرونده عادی سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی است.

اورشلیم پست نوشت، دولت ترامپ ظرف چند ماه موفق شد میان چهار کشور عربی با رژیم صهیونیستی صلح برقرار کند. روزهای قبل از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در بیستم ژانویه بسیار اهمیت دارد مخصوصا که در این روزها قراردادهایی بسته می شود که تا شش ماه پیش یک کار غیر ممکن به نظر می رسید.

این روزنامه در نسخه انگلیسی خود نوشت، ورود اراضی اشغالی به چهارمین انتخابات پارلمانی آن هم ظرف دو سال به فروپاشی دراماتیک و ناگهانی طرح نتانیاهو و ترامپ درباره عادی سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی منجر خواهد شد و شاید دولت بعدی رژیم صهیونیستی به اندازه دولت فعلی نتانیاهو از تایید و حمایت آمریکایی ها برخوردار نباشد.

دولت ترامپ تاکنون موفق شده روابط چهار کشور عربی را با رژیم صهیونیستی عادی کند. ابتدا از امارات و بحرین شروع کرد و بعد هم سودان و اخیرا دهم همین ماه نیز روابط مراکش را با تل آویو عادی کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها