کد خبر: 606045
تاریخ انتشار :

تروریست‌ها ۷‌ مرزبان پاکستان را در ایالت بلوچستان کشتند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای با اعلام این مطلب افزود: این حمله اواخر شب گذشته در منطقه «هرنایی» در فاصله ۱۷۰ کیلومتری از شهر «کویته» مرکز ایالت بلوچستان صورت گرفت.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مرزبانی پاکستان ضمن مقاومت در برابر مهاجمان اجازه غلبه به آنان ندادند و پس از آن تروریست‌ها از محل حادثه متواری شدند.

ارتش پاکستان کشته شدن ۷ مرزبان خود در این عملیات تروریستی را تایید کرد و گفت: تمامی مسیرهای ورودی و خروجی به منطقه مورد نظر مسدود شده و تلاش برای شناسایی و بازداشت مهاجمان و همدستان آنان ادامه دارد.

ارتش پاکستان افزود: چنین حملاتی از سوی تروریست‌های مورد حمایت نیروهای ضدکشوری انجام شده اما به آنان اجازه تخریب فضای صلح و امنیت ایالت بلوچستان داده نخواهد شد.

سه‌شنبه گذشته نیز طی یک عملیات انتقام‌جویانه نظامیان پاکستانی از عاملان حمله به نیروهای امنیتی این کشور در ایالت بلوچستان ۱۰ تروریست به هلاکت رسیدند.

تحرکات اخیر عناصر تروریستی و جدایی طلبان در نوار مرزی بلوچستان پاکستان که ماه‌های اخیر تلفاتی را نیز بر نیروهای امنیتی این کشور تحمیل کرد، سبب شد تا ارتش این کشور مرحله تازه‌ای از عملیات علیه دشمنان صلح و امنیت در مرزها را که هدفی جز تخریب روابط با همسایگان ندارند، آغاز کند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها