کد خبر: 606623
تاریخ انتشار :

حزب بنی‌گانتس در رژیم صهیونیستی درحال فروپاشی کامل

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، حزب آبی - سفید به ریاست بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم که در انتخابات اخیر کنست با اختصاص ۳۳ کرسی به خود دومین حزب بود و پس از آن با ورود به دولت دچار ریزش شده و تنها ۱۵ کرسی برای آن باقی ماند، اکنون در حال فروپاشی کامل است.

طبق این گزارش، در آخرین مراحل فروپاشی حزب آبی-سفید، رام شیفاع، عضو کنست از این حزب استعفایش از آبی - سفید را به گانتس اعلام کرده است.

رام شیفاع از حزب آبی - سفید جدا شده است تا به حزب میانه‌رو جدید التاسیسی بپیوندد که رون خولدائی، رئیس شهرداری تل‌آویو - یافا ایجاد کرده و سه شنبه گذشته تحت عنوان "اسرائیلی‌ها" آغاز به کار کرد.

طبق این گزارش، چند ساعت پس از استعفای شیفاع، یزهار شای، وزیر علوم و تکنولوژی دولت رژیم صهیونیستی و عضو حزب آبی - سفید نیز جدایی‌اش از این حزب را اعلام کرد.

اخیرا نیز گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از حزب بنی گانتس جدا شد و پیش از وی پنج عضو دیگر از حزب آبی - سفید جدا شده بودند.

حزب آبی سفید، رقیب حزب لیکود در حالی دچار ریزش شده و تعدادی از اعضای این حزب جدا شده‌اند که پس از انحلال کنست اراضی اشغالی به سمت برگزاری انتخابات جدیدی پیش می‌رود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها