کد خبر: 606660
تاریخ انتشار :

اقدامات تروریستی رژیم اشغالگر تنها با مقاومت قابل مهار است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

"یوسف الحساینه" گفت: سرکوب تعمدی نیروهای اشغالگر و به وحشت انداختن ملت بی دفاع ما در برابر لنزهای دوربین خبرنگاران تأیید می کند که رژیم صهیونیستی همچنان جامعه بین المللی را تحقیر و همه نهادها و مؤسسات وابسته به آن را کوچک می شمرد.

کلیک کنید:مصاحبه جنجالی مسی فوتبالیست معروف دنیا+ جزئیات مهم

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مظهر نقض کنوانسیون ها و معاهدات بین المللی است، گفت: مهار این تروریسم دولتی علیه ملت ما امکان پذیر نیست، مگر با مقاومت همه جانبه و با گام های عملی که مقاومت همه امکانات، حمایت و پشتیبانی آن را فراهم می کند.

الحساینه افزود: نخستین گام، توقف همکاری و هماهنگی های امنیتی با رژیم صهیونیستی و هدایت توده های مردم برای پیوستن به مقاومت گسترده مردمی است.

کلیک کنید:بازیگر معروف مرد کنار مادرش + تصاویر دیده نشده

نظامیان صهیونیست روز جمعه از فاصله نزدیک ، به گردن یک جوان فلسطینی در منطقه «مسافر یطا» واقع در جنوب الخلیل در کرانه باختری شلیک کردند.

براساس این گزارش، «هارون رسمی ابوعرام» (۲۴ ساله) زمانی که به همراه والدینش تلاش می‌کرد تا از مصادره ژنراتور برق خانواده خود به دست نظامیان صهیونیستی جلوگیری کند، از فاصله بسیار نزدیک و از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

عملیات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین درحالی طی سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه داشت که در این مدت روند شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی به صورت گسترده‌ ادامه داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها