کد خبر: 607629
تاریخ انتشار :

تهدیدحامیان افراطی ترامپ / زمان تحلیف بایدن به واشنگتن باز می‌گردیم

تهدیدحامیان افراطی ترامپ / زمان تحلیف بایدن به واشنگتن باز می‌گردیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایرنا از شبکه ان بی سی، با گذشت چند روز از آشوب و هجوم به ساختمان کنگره، طرفداران افراطی ترامپ با جسارت بیشتر وعده داده اند که برای مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا در ۲۰ ژانویه (اول بهمن) به واشنگتن بازخواهند گشت و هم اکنون از طریق شبکه های انلاین در حال هماهنگی های لازم برای تجمع در آن روز هستند.
یکی از طرفداران افراطی ترامپ در شبکه اجتماعی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بسیاری از ما با حمل سلاح برای حمایت از عزم ملت خود باز می گردیم! ما به تعداد زیادی خواهیم آمد که هیچ ارتش یا نیروی پلیس نتواند در مقابل ما ایستادگی کند.
طرفداران افراطی ترامپ در حال حاضر بشدت در شبکه اجتماعی تلگرام و پارلر فعال شده اند تا برای تجمع بزرگ خود در مراسم بایدن هماهنگ شوند.
یکی از حامیان رییس جمهوری در وب سایت (TheDonald.win) نوشت: دور دوم شورش در تاریخ ۲۰ ژانویه برگزار می شود و این بار هیچ رحمی وجود نخواهد داشت.
حامیان افراطی ترامپ روز چهارشنبه هفته گذشته بعد از تحریک شدن از طرف دونالد ترامپ به ساختمان کنگره حمله کرده و نشست مشترک نمایندگان که در حال تایید آرای الکترال کالج بایدن بودند را به صورت موقت بر هم زدند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها