کد خبر: 608421
تاریخ انتشار :

پهپادهای جدید نیروی هوایی رونمایی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در حاشیه جشنواره گوهر فاطمی که امروز در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره اهمیت مسائل فرهنگی در نیروی هوایی، گفت: سیاست و راهبرد ما در جذب نیروها، این است که نیروهای انقلابی را جذب کنیم زیرا به عرصه نظامی گری تنها به عنوان یک شغل نگاه نمی‌کنیم و نظر ما این است که علاوه بر شغل، ما باید به یک دید سلحشوری نسبت به افردای که به عضویت نیروی هوایی در می‌آیند داشته باشیم.

وی افزود: ما در تربیت نیروها در دانشگاه‌ها شهید ستاری توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی و فراگیری آموزه‌های دینی داریم و معتقدیم نیروهایی که جذب می‌کنیم افراد مومن و متعهد باشند زیرا این ویژگی‌ها می‌توانند بنیه بسیار قوی‌تری داشته و این موضوع در نیروهای نظامی بسیار مهم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، معنویت را عامل برتری نیروی‌های مسلح نسبت به سایر نیروهای مسلح دانست و گفت: مجهز بودن به اخلاق معنوی، دینی و انقلابی و برخورداری از مکتب امام حسین (ع) عامل برتری نیروهای مسلح ایران است.

امیر نصیرزاده درباره آمادگی نیروی هوایی ارتش برای پاسخ به تهدیدات دشمن، گفت: الحمدالله سطح آمادگی نیروی هوایی بسیار بالاست، امسال چندین رزمایش را برگزار کردیم که در این رزمایش ها از تجهیزات و تاکتیک‌های جدید استفاده کردیم و تمرینات و تاکتیک‌های جدیدی را به کار گرفتیم. اخیراً نیز من از مناطق مختلفی بازدید کردم؛ نیروها در آمادگی کامل به سر می‌برند و آمادگی دفاع از میهن اسلامی را دارند. وی با اشاره به برگزاری رزمایش پهپادی ارتش، گفت: پهپاد یکی از تجهیزات اساسی امروز نیروهای مسلح در سطح جهان است و ما نیز از این مهم غافل نیستیم و برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه داریم و انشاءالله در آینده نزدیک رونماییهای بسیار خوبی نیز در این حوزه خواهیم داشت.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها