کد خبر: 608500
تاریخ انتشار :

رویارویی شدید لبنان و ترکیه

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به پزارش نامه‌نیوز، به نقل از خبرگزاری آلمان، این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که اطلاعات ثابت شده‌ای را به همراه تصاویر در اختیار رسانه‌های لبنانی و خارجی می‌گذارد که علنا حکایت از این دارد که ترکیه و رژیم صهیونیستی و دیگر طرف‌ها مصرف کنندگان را در بازارهای خارجی فریب می‌دهند و در این راستا، لوگوها و برچسب‌هایی را روی تولیدات غذائی استفاده می‌کنند که اینگونه القاء می‌کند که تولید لبنان هستند. وزارت صنعت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این تجاوز جدید- قدیمی یک کلاهبرداری و سرقت به حساب می‌آید و یک جنایت تمام عیار در حق حاکمیت لبنان و اقتصاد و صنعت آن است.

در این بیانیه آمده است که وزارت صنعت به همراه وزارت خارجه به هیئت‌های دیپلماتیک لبنان در خارج دستور خواهد داد تا این موضوع را پیگیری کنند تا طرف‌های مسبب این اقدام بازخواست شوند.

این وزارتخانه تاکید کرد که بستن شدن کشور باعث عدم فعالیت کارخانه‌های لبنانی شد و این مساله علاوه بر مشکل مذکور، باعث تعلیق فعالیت اقتصاد ملی و توقف چرخه تولید آن و صادراتش شده و باعث می‌شود تا صادر کنندگان لبنانی بازارهای خود را از دست بدهند که این امر در آینده نیز امکان جبران ندارد و این فایده را به رقبای خارجی می‌رساند تا این بازارها را به دست آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها