کد خبر: 609620
تاریخ انتشار :

بهمن شریف زاده پاسخ داد

یک ادعای جنجالی: احمدی نژاد با اجنه ارتباط دارد؟

یک ادعای جنجالی: احمدی نژاد با اجنه ارتباط دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بهمن شریف زاده از روحانیون نزدیک به احمدی نژاد در گفتگو با برنا در رابطه با برخی از اظهارات که می گویند محمود احمدی نژاد با نیروهای ماوراء طبیعه ارتباط داشته است، عنوان کرد: برخی به این مسائل معتقد هستند و برخی نه. اما محمود احمدی نژاد هرگز هیچ ارتباطی با این موضوعات نداشته است.

او افزود: برخی از مسئولین که به راحتی اسامی آنها قابل دسترس است ارتباط بسیار عمیقی با این موضوعات دارند و حتی فیلم آنها موجود است اما کسی هیچ مدرکی ندارد که رئیس دولت بهار ارتباطی با این مسائل داشته باشد.

شریف زاده تاکید کرد: رحیم مشایی را دستگیر کردند و به او اتهامات و بهتان های زیادی زدند اگر او ارتباطی با این موضوعات دارد چرا هیچ مدرکی علیه مشایی وجود ندارد.

شریف زاده تاکید کرد: اگر کسی ادعایی دال بر ارتباط احمدی نژاد با اجنه دارد، ثابت کند. احمدی نژاد تکیه بر انرژی مردم دارد و نیازی به ارتباط با دنیایی غیراز این ندارد.

شریف زاده با بیان اینکه احمدی نژاد برای برخی مسئولین زنگ خطر است، افزود: رئیس دولت بهار همیشه معتقد به دموکراسی بوده است و برخی از صحبت های او سوء استفاده می کنند.

او تاکید کرد: صحبت از هاله نور چندین سال است ملعبه دست برخی سوء استفاده گران شده است اما در واقع هیچ وقت احمدی نژاد ادعا نکرد هاله نوری دیده است بلکه گفته، افرادی که در سازمان ملل با او دیدار داشتند او را مقدس و نورانی می دیدند همان طور که ما مردم رهبر معظم را نورانی می بینیم.

او در ادامه یادآور شد: منظور احمدی نژاد از هاله نور این است که افرادی که با او دیدار داشتند به قدری او را نورانی می دیدند که در برابر او سکوت کرده بودند.

منبع: برنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها