کد خبر: 609911
تاریخ انتشار :

محسن رضایی: تلاش برای ساختن نسل سوم و چهارم انقلابی ضروری است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سرلشکر محسن رضایی عصر جمعه در جمع یادگاران دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و یادواره شهدای نفت یاسوج اظهار داشت: نیاز است مسئولان و بخصوص سپاه پاسداران با برنامه ریزی برای جلوگیری از تهدید دشمن نسبت به بازسازی نسلی نو و شجاع همانند هشت سال دفاع مقدس اقدام کند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بیان کرد: باید همه جوانان و بخصوص سپاسداران و بازنشستگان نیروهای بسیح به میدان بیایند و اقتدار کشور را سامان بخشند.

رضایی سپاه را اولین و آخرین سنگر حفظ انقلاب اسلامی نامید و گفت: سپاه در هر زمان هر خطری را در نطقه خفه و دفع خواهد کرد.

وی به حضور رݫیم صهیونیستی در منطقه و ایجاد پایگاه توسط این رݫیم در امارات، بحرین و منطقه قفقاز اشاره کرد و گفت پیشکسوتان سپاه یک ظرفیت بزرگ برای دفاع از حریم ولایت است و این نیروهای انقلابی نباید هیچ وقت احساس خستگی و بازنشستگی کند .

رضایی شرایط بد اقتصادی و محرومیت برخی از مناطق را نتیجه ۴۰ سال تحریم ظالمانه دانست و تاکید کرد: باید از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی برای توسعه اقتصادی جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی به نحو احسن استفاده کرد.

وی تصریح کرد: امروز کشور نیاز به یک تحول جدی در همه حوزه ها دارد تا بتواند پرچم گام دوم انقلاب را برافراشته کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سخن مقام معظم رهبری پس از شهادت سردار سلیمانی در استفاده از این نیروی شجاع در۱۰ سال دیگر گفت: امروز روز کمک به مردم، انقلاب و شکست دشمنان در جبهه های مختلف است .

وی تصریح کرد: نیاز است همه ما به صحنه بیاییم که اگر نتوانستیم جانمان را تقدیم کنیم آبرویمان را می‌دهیم.

محسن رضایی برای سفری سه روزه به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده است.

سخنرانی در مراسم دهه فجر شهرهای دهدشت و لیکک از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از دیگر برنامه های وی است.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم از دیگربرنامه‌های رضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها