کد خبر: 610157
تاریخ انتشار :

عملیات حشد شعبی عراق در کوههای «نفت خانه» علیه داعش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ه نقل از المعلومه، قطری العبیدی از فرماندهان حشد شعبی عراق از انهدام سه مرکز داعشی در جریان عملیاتی در شمال شهر الرمادی در استان الانبار در غرب این کشور خبر داد.

وی افزود: نیروهای ارتش با حمایت نیروهای حشد شعبی و عشایری عملیات پیشگیرانه ای در مناطقی از دریاچه الثرثار در شمال شهر الرمادی انجام دادند که طی آن توانستند که سه مرکز داعشی را منهدم کنند.

العبیدی تاکید کرد: نیروهای امنیتی اقدام به جستجوی دقیق منطقه پس از آنکه اطلاعاتی دریافت شد مبنی بر اینکه داعشی ها در تونلی مخفی شده اند، کردند.

داعشی ها به چوپان بینوا هم رحم نکردند

خبر دیگر اینکه بر اثر انفجار یک بمب داعشی در اطراف طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق یک نفر کشته شد.

علی الحسینی مسئول محور شمال حشد شعبی عراق گفت که بمبی که داعشی ها در جاده ای در روستای عبود در اطراف منطقه طوزخورماتو در شرق صلاح الدین کار گذاشته بودند به کشته شدن یک چوپان منجر شد. هدف قرار دادن یک چوپان ساده از سوی داعشیها جنایتی است که به جنایات دیگر تکفیریها علیه افراد بیگناه افزوده می شود.

خنثی سازی موتور سیکلت بمبگذاری شده در ناحیه جلولاء

همزمان محمد التمیمی از فرماندهان حشد شعبی اعلام کرد که یک موتور سیکلت بمب گذاری شده در تپه های الغره در اطراف ناحیه جلولاء منفجر شد و یک مرکز داعشی که در آن مواد منفجره و لجستیک قرار داشت کشف و ضبط شد.

عملیات حشد شعبی در کوههای نفت خانه در شرق عراق

از سوی دیگر نیروهای حشد شعبی از آغاز عملیات در کوهای نفت خانه در استان دیالی به منظور پاکسازی آن خبر دادند و اعلام کردند که در جریان این عملیات یک تونل داعشی از سوی نیروهای حشد شعبی منهدم شده است.

عملیات نیروهای بسیج مردمی عراق در شرق الانبار

علی المظفر معاون اداری فرمانده عملیات شرق دجله حشد شعبی عراق از شروع عملیات در مناطق شرقی الانبار خبر داد و هدف از این عملیات را یافتن داعشی ها و مراکز و تجهیزات آنها در این مناطق اعلام کرد.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها