کد خبر: 611215
تاریخ انتشار :

عضو شورای شهر تهران: مردم از گرانی ناراحت‌ هستند اما ارتباطاتشان با کلیات نظام مستحکم است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، محمد جواد حق شناس روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن پیروزی انقلاب گفت: مردم از گرانی ناراحت هستند، از فساد متنفرند و از ناکارآمدی دلخورند اما رابطه مردم با کلیات نظام و حاکمیت بسیار مستحکم است.

به گفته وی، مردم قوای سه گانه را نقد می کنند اما در حوزه انقلاب و ارزش هایی چون دفاع مقدس و تمامیت ارضی و حاکمیت ملی با هیچ گروه، شخص و نهادی شوخی ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری منحصر به فرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: بدلیل شیوع ویروس کرونا امسال خانواده ها به وسیله موتور سیکلت و خودرو در این جشن حضور پیدا کردند و صحنه هایی منحصر به فرد همچون ۴۰ سال گذشته به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: از سال ۵۸ که اولین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم تا به امروز مردم در سخت ترین شرایط از جمله موشک باران و تحریم دشمن و بارش های سنگین برف و باران همیشه با شکوه این جشن را برگزار می کردند چرا که ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی است و مردم با هر دیدگاه و نظر در این جشن حضور پیدا می کنند.

حق شناس تاکید کرد: مردم با شکل دادن انقلاب اسلامی خود را از زور دشمن و بیگانگان جدا کردند و به همین منظور جشن های پیروزی انقلاب همه ساله با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می شود.

وی با اشاره به تلاش های شهرداران مناطق در برگزاری این جشن انقلاب نیز گفت: امروز نیز در طول مسیر راهپیمایی از جمله میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی گل آرایی و تزئینات خوبی صورت گرفت که از شهرداران مناطق ۹، ۱۰، ۲، ۵، ۱۲، ۶ و ۷ تشکر می کنم.

امسال جشن انقلاب متفاوت برگزار شد

شهردار منطقه ۹ تهران نیز که یکی از میزبانان برگزاری این جشن انقلاب بود به خبرنگار ایرنا گفت: بدلیل شیوع ویروس کرونا تدارک برگزاری جشن انقلاب امسال متفاوت و با جانمایی و اقدامات متفاوتی نسبت به سال های گذشته برگزار شد.

سید مصطفی موسوی افزود: امسال جایگاه سخنرانی را زیر برج آزادی تدارک دیدیم و همچنین نسبت به تزئینات و گل آرایی محوطه و میدان آزادی برنامه ریزی جدیدی صورت گرفت.

به گفته وی، برای اولین بار بود که جشن انقلاب به صورت سواره برگزار شد و به همین منظور برنامه ریزی جدیدی در این زمینه انجام دادیم.

شهردار منطقه ۹ تهران ادامه داد:‌ بیش از یک هزار نیروی خدمات شهری این منطقه مشغول خدمت رسانی به شهروندان بودند و امسال نیز این جشن باشکوه و بطور منظم برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری مراسم راهپیمایی به واسطه شیوع ویروس کرونا متفاوت از سنوات قبل و به صورت موتوری و ماشینی صورت گرفت خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم امسال تجربه ای جدید برای مدیریت شهری به ویژه در منطقه ۹ محسوب و این جشن بدون دغدغه و مشکلی برگزار شد.

مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا به صورت موتوری و خودرویی در تهران و سراسر کشور برگزار شد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها