کد خبر: 611344
تاریخ انتشار :

دستگاه‌ها نسبت به اعتماد مردم پاسخگو باشند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهرداد ستوده پنجشنبه در تور رسانه ای که به مناسبت افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته ای برگزار شده بود افزود: با هیچ کسی بر سر منافع مردم تعارف نمی‌کنیم و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند.

وی بیان کرد: سیاست استان در حوزه عمرانی در این مدت بر این بوده که پروژه‌های مورد مطالبه مردم در کوتاه‌ترین زمان و ارزان تمام شود.

ستوده با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز اضافه کرد: در همین راستا شهرداری بوشهر باید در راستای عمران و آبادی شهر وارد فاز عملیاتی شود چون صرف کاغذ بازی کاری از پیش نمی‌رود.

وی تاکید کرد: شهر بوشهر چشم و پیشانی این استان است و نباید اجرای برخی از پروژه‌ها دچار بروکراسی اداری شویم بلکه باید برای زیبا سازی شهر نهایت تلاش از سوی شهرداری و شورای شهر انجام شود.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در فرایند اجرای پروژه‌ها باید به خواست مردم احترام بگذارد و در زمینه اجرای پروژه‌ها تغییر رویه دهد.

وی در خصوص بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهدای هسته ای بوشهر گفت: طبق آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شرایط خاص اقتصادی کشور، زمان ساخت چنین بیمارستانی حداقل ۱۰ سال برآورد می‌شد که استان در کمتر از از سه سال و نیم این بیمارستان را به طور کامل به بهره برداری رساند.

ستوده تصریح کرد: برای احداث این بیمارستان، ۱۰۰ میلیارد تومان بابت ساخت و ۸۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن از محل اعتبارات استانی، سازمان انرژی اتمی و وزارت بهداشت هزینه شده‌ است.

وی همچنین با تقدیر از پیمانکار این پروژه گفت: هرچند این پروژه مهم بیمارستانی با همت پیمانکار پروژه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت که به لحاظ خوش قولی پیمانکار سعی می‌کنیم مطالبات ایشان پرداخت شود.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها