کد خبر: 611677
تاریخ انتشار :

احتمال حضور ایوانکا در انتخابات مجلس سنا/ دختر ترامپ شانسی دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از اسپوتنیک، منابع آمریکایی از احتمال نامزد شدن ایوانکا ترامپ به عنوان نماینده جمهوریخواهان در ایالت فلوریدا در انتخابات مجلس سنای آمریکا و به چالش کشیدن نماینده فعلی این ایالت، مارکو روبیو خبر دادند.

بر اساس این گزارش؛ با مطرح شدن نام ایوانکا ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه برای انتخابات مجلس سنا آمریکا طی هفته‌های گذشته، اکنون خبرهایی از احتمال حضور دختر ترامپ به عنوان رقیب جدی و اصلی دوست صمیمی پدر خود یعنی «مارکو روبیو» که پیشتر از تصمیم خود برای اعلام نامزدی در انتخابات سنا ایالت فلوریدا خبر داده بود، به گوش می‌رسد.

با این حال، برخی مقام‌های عالی رتبه سیاسی ایالت فلوریدا در گفتگو با روزنامه محلی «تامپا بی تایمز» اعلام کرده‌اند که ایوانکا تقریباً هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات این ایالت ندارد.

این افراد ترجیح داده‌اند که نامی از آنها برده نشود.

اما از سوی دیگر، «برایان بالارد» از افراد بسیار نزدیک به ترامپ، هرگونه تصمیم دختر وی برای شرکت در انتخابات مجلس سنا به عنوان نامزد ایالت فلوریدا را رد کرده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم شرکت روبیو در انتخابات به جای ایوانکا تاکید کرد: این مارکو روبیو است که باید مجدداً (به عنوان نماینده سنا) انتخاب شود و من امیدوارم این چنین شود؛ وی نماینده جمهوریخواهان خواهد بود. من هنوز در این خصوص با ایوانکا صحبت نکرده‌ام؛ اما فکر نمی‌کنم وی (به عنوان نامزد جمهوری خواهان) شرکت کند.

با این حال، تعداد افرادی که به نامزدی ایوانکا در انتخابات و شانس وی برای پیروزی معتقد هستند نیز کم نیستند. به عنوان مثال، «دیک اینگلیس»، رئیس انجمن بازنشستگان جمهوریخواه مدعی شده که دونالد ترامپ محبوب ترین چهره ایالت فلوریدا بوده و بیشتر از ۹۰ درصد مردم این ایالت طرفدار وی هستند که همان دسته نیز به دختر وی یعنی ایوانکا رای خواهند داد.

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها