کد خبر: 611702
تاریخ انتشار :

نهاد انتخاباتی جدید اصلاح طلبان رسما آغاز بکار کرد + جزئیات

نهاد انتخاباتی جدید اصلاح طلبان رسما آغاز بکار کرد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، نهاد انتخاباتی جدید اصلاح طلبان پس از کش و قوس های حدوداً دو ماهه، روز گذشته با حضور 46 عضو حقیقی و حقوقی آن در حسینیه جماران آغاز بکار کرد.

اولین دستور کار این نهاد تازه تاسیس انتخاب هیئت رییسه سنی شامل بهزاد نبو ی، حسین کمالی، آذر منصوری و عابدی به عنوان هیئت رئیسه موقت بود. همچنین مقرر شد که کمیته‌ای 5 نفره ظرف 72 ساعت آینده آیین‌نامه انتخاب هیئت رئیسه دائم را تدوین کنند. بر همین اساس دومین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران چهارشنبه عصر به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ایده تاسیس نهادی انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان مدتی پس انحلال شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در پی شکست در انتخابات مجلس یازدهم شکل گرفت. حسین کمالی در روزهای اخیر در گفت وگویی که با تسنیم داشت با اشاره به تفاوت هایی که این نهاد انتخاباتی جدید با شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان دارد، گفته بود:«ایرادی که به شورای سیاست گذاری گرفته می‌شد این بود که اشخاص حقیقی همانند اشخاص حقوقی که نمایندگان احزاب بودند، حق رای داشتند در حالی که در نهاد انتخاباتی جدید چهره های حقیقی در نقش مشاور هستند».

علاوه بر این شاید یکی دیگر از تفاوت های بارز تشکیلات جدید انتخاباتی اصلاح طلبان با نسخه قبلی حذف محمدرضا عارف باشد که در هر سه دوره فعالیت شورای سیاست گذاری ریاست این شورا را بر عهده داشت.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها