کد خبر: 611720
تاریخ انتشار :

عراقچی: مشخص شد در برجام حق با رهبر انقلاب بود

عراقچی: مشخص شد در برجام حق با رهبر انقلاب بود
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سید عباس عراقچی در صفحه اینستاگرامی خود با اشتراک گذاشتن لینک گفت‌وگوی اخیرش با پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب هیچ‌گاه نسبت به مذاکره و نیت طرف‌های مقابل خوش‌بین نبودند و از روز اوّل تا آخر هم فرمودند که خوش‌بین نیستند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان افزود: البته مشخص هم شد که حق با ایشان بود و در همه‌ی موارد این مسئله روشن شد. ما هم طبق فرمایش رهبر انقلاب، بر اساس بدبینی مذاکره کردیم. ایشان توصیه‌ای که همواره به ما داشتند این بود که حتماً با بدبینی و عدم اعتماد نسبت به طرف مقابل مذاکره کنید و ما هم روی همین مسیر حرکت کردیم، ولی در عین حال همیشه از نفس مذاکره و تیم مذاکره‌کننده حمایت کردند.

این دیپلمات کشورمان پیشتر در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب درباره معیار رفع تحریم ها تاکید کرده است: برای ما مهم نیست که آمریکا امضاء می کند که ایران بتواند نفت بفروشد یا تحریم خودش را بر نفت ایران برمی‌دارد یا متوقف می‌کند، بلکه مهم این است که نفت ما فروش برود ... به دست خریدار برسد و مبلغش از طریق بانک به دست ما برسد... اگر این پروسه اتفاق بیفتد، ما می توانیم بگوییم که تحریم ها واقعا برداشته شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها