کد خبر: 611739
تاریخ انتشار :

کواکبیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، داریوش قنبری روز دوشنبه (۲۷ بهمن ماه) درباره احتمال نامزدی مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری در کنگره این هفته حزب، گفت: در جریان این موضوع نیستم و اطلاعی از آن ندارم اما با شناختی که از او دارم بعید نمی‌دانم که این دوره نامزد شود.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری افزود: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا حزب مردم‌سالاری جلسات زیادی برگزار نکرده است و به همین دلیل در جریان اعلام نامزدی کواکبیان یا تغییر دبیرکل و شورای مرکزی حزب نیستم.

قنبری درباره خط تخریبی جناح رقیب علیه نهاد ائتلافی جدید اصلاح‌طلبان، خاطرنشان کرد: کار خوب انتقادی ندارد. در این ائتلاف ترکیبی از احزاب و شخصیت‌های تراز اول جریان اصلاحات در تشکل وحدت بخش حضور دارند. قطعا و یقینا با توجه به تجاربی که از این دست تشکل‌ها در گذشته بوده، جریان اصلاحات با محوریت این تشکل می‌تواند به سمت وحدت و انسجام درونی به شکل مناسب حرکت کند. در این تردیدی نیست که این وحدت و انسجام درونی مبنای خوبی برای پیروزی جریان اصلاحات در انتخابات پیش‌رو است.

وی درباره توهین برخی شرکت‌کنندگان سالروز ۲۲ بهمن به رییس‌جمهوری، یادآور شد: هنر جریان رقیب در توهین و بددهنی وتخریب‌هایی است که به نظر می‌رسد آنها این موضوع را با رقابت مناسب و نقد منصفانه اشتباه گرفته‌اند و قطعا هدف آنان از این کار به نوعی تبلیغات انتخاباتی است.

قنبری خاطرنشان کرد: در مجموع این کار باعث تخریب وجهه جریان رقیب دولت می‌شود. در این تردیدی نیست که جریان رقیب دولت میان نخبگان و تحصیلکردگان جامعه جایگاهی ندارد و این سبک تبلیغات را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: وجهه این جریان قطعا با این کار آسیب می‌بیند. به هر حال جریان رقیب دولت هیچ برنامه ایجابی ندارد و صرفا از طریق نگاه‌ها و برنامه‌های سلبی چون تخریب می‌خواهد به قدرت برسد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها