کد خبر: 611828
تاریخ انتشار :

عصبانیت امام از انتشار کلیپی درباره دختر خاتمی: رذالت را به حد اعلا رسانده اند/ شکایت می کنیم، رسیدگی نمی‌کنند

عصبانیت امام از انتشار کلیپی درباره دختر خاتمی: رذالت را به حد اعلا رسانده اند/ شکایت می کنیم، رسیدگی نمی‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، «جواد امام»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با تصمیم نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان برای ورود به مصداق ها برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تا اینجا اولین جلسه نهاد اجماع ساز شکل گرفته است و روز گذشته شروع به کار کرد تا آیین نامه آن تدوین شود. تصمیماتی باید در این راستا گرفته شود و طی این فرایند جلو برویم و به انتخابات نزدیک شویم. باید در این نهاد تصمیم گرفته و شاخص هایی تعیین شود و افراد خود را ارائه بدهند. کاندیدایی که می خواهد مورد اجماع و حمایت اصلاح طلبان قرار بگیرد قاعدتا باید وارد این مسیر شود و از طریق این مکانیسم که نهاد اصلاح طلبان آن را تعریف می کند ورود کند و خود را در معرض تصمیم جمع قرار بدهد.

او در رابطه با افزایش اسامی کاندیدای اصلاح طلب برای ۱۴۰۰ افزود: برخی تکلیف و ماموریت دارند و با اصلاح طلبان کاری ندارند و فقط می خواهند به اسم اصلاح طلبی بیایند و در میدان حضور پیدا کنند. اگر قرار بر این باشد که ما کاندیدایی واحد داشته باشیم باید اصلاح طلبان روی آن شخص به جمع بندی برسند و اجماعی صورت بگیرد و این شخص کاندیدای واحد اصلاح طلبان باشد و این طیف از او حمایت کنند.

او در رابطه با روند افزایشی تخریب خاتمی و جریان اصلاح طلب توسط تندروها تاکید کرد: ماموریت گروهی تخریب است و امروز در فضای مجازی کلیپ هایی را منتشر می کنند که هیچ ارتباطی با خانواده خاتمی ندارد ولی گفته می شود دختر خاتمی یا پسر خرازی هستند و مراسم عروسی و... را نشان می دهند. متاسفانه با تهمت، رذالت را به حد اعلا رسانده اند و تخریب می کنند.

این چهره اصلاح طلب تصریح کرد: در صورت ادامه این روند ما باید شبانه روزی بنشینیم و تکذیب کنیم. این ها هر حرکت تخریبی برای جریان اصلاحات را عین ثواب می دانند و ماموریت دارند و این کار را انجام می دهند نمونه بارز همین کلیپ منتشر شده اخیر است. شکایت می کنیم، رسیدگی نمی کنند هر روز این روند ادامه دارد و از هر عملی که خلاف دین و خلاف مروت و شرافت باشد در حق اصلاح طلبان، کوتاهی نشده است.

او در پایان افزود: مردم ابزار سوال ندارند. همچنین نمی توان پرس و جو کرد و گفت چه است و چه نیست؟! یک روز گفته می شود خاتمی در جلسه روزنامه نگاران فلان موضوع را گفته است تکذیب می کنیم و فردا شایعه و تهمت دیگری منتشر می شود. امروز متاسفانه مواضع تندروهای داخلی عین مواضع نتانیاهو در اسرائیل و رضا پهلوی در آمریکا است درحالیکه اگر یکی از اصلاح طلبان چنین موضعی را اتخاذ می کرد کارش با کرام الکاتبین بود. ما در چنین فضایی چه کاری می توانیم انجام بدهیم؟!

منبع: برنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها