کد خبر: 612674
تاریخ انتشار :

تهدیدات توخالی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه سیدحسن‌ نصرالله، حزب‌الله و لبنانی‌ها

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از سایت النشره، این زیاده‌گویی‌های بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اشاره داشت.

اخیرا دبیرکل حزب الله لبنان درباره انتقام خون شهید این حزب از رژیم صهیونیستی گفت که این جنبش هرگز اجازه نخواهد داد خود نیروهایش پایمال شود و در صورتی که جنگی بر این حزب تحمیل شود و شهرها و مناطق و روستاهای لبنان هدف قرار گیرد، مقاومت شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار خواهد داد.

وی به صهیونیست‌ها هشدار داد که با «دم شیر بازی نکنند»؛ چرا که شرایط داخلی فلسطین اشغالی درسایه شیوع کرونا و اوضاع اقتصادی مساعد نیست و مقاومت هرگز معادله‌ای را که ترسیم کرده، کنار نخواهد گذاشت.

سید حسن نصرالله افزود: در هر جنگ آتی، جبهه داخلی اسرائیل، با آنچه این رژیم از زمان تأسیسش ندیده، مواجه خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از یگان نظامی ۹۱ (یگان الجلیل) بازدید کرد و ارزیابی از مرزهای مشترک با لبنان داشت،‌ در این بازدید امیر برعام، فرمانده منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی و شلومی پندر، فرمانده یگان ۹۱ و افسران دیگر او را همراهی کردند.

گانتس در پایان نشست خود با روسای مقامات محلی مرزها گفت: ارزیابی وضعیت یگان الجلیل که محافظ مرزهای حساس اسرائیل در این روزها است، پایان دادم و اگر تهدیدات نصرالله و حزب‌الله عملی شوند نتیجه برای حزب‌الله، رهبران آن و متاسفانه شهروندان لبنانی دردناک خواهد بود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما به تقویت امنیت شهرک‌های موجود در خط تقابل ادامه می‌دهیم، این منطقه، منطقه زیبای اسرائیل است و اولویت خود را به محافظت از شمال خواهیم داد که بخشی از قدرت ما در مقابل دشمنان‌ را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها