کد خبر: 613483
تاریخ انتشار :

ادامه شهرک‌سازی اسرائیل بر خلاف شعارهای بایدن

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرداری صهیونیستی بیت المقدس در چارچوب تازه ترین طرح شهرک سازی قصد توسعه شهرک صهیونیست‌نشین «بسگات زئیو» در شمال شرقی قدس از طریق ساخت ۹۳۰ واحد مسکونی جدید دارد؛ اقدامی

که تمامی قطعنامه‌ها و مصوبات بین المللی را نقض می‌کند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی دو روز پیش اصلاحاتی را بر روی طرح شهرداری صهیونیستی قدس اشغالی انجام داده بود.

شهر قدس اشغالی از آغاز سال ۲۱۲۱ شاهد تسریع روند شهرک سازی بر روی اراضی فلسطینی است.

این اقدام در راستای تلاش سران تل آویو برای تحمیل واقعیت موجود و محاصره این شهر از طریق ایجاد یک کمربند شهرک‌نشینی صورت می گیرد.

برخلاف اظهارات تبلیغاتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، به نظر می رسد سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی با رفتن ترامپ از کاخ سفید و آمدن بایدن نیز ادامه خواهد یافت.

روزنامه الجمهوریه لبنان اخیرا در گزارشی درباره سیاست جو بایدن در قبال فلسطین نوشت که رئیس جمهور آمریکا در اعلام موضع روشن و نحوه برخورد با موضوع فلسطین همچنان در شک و تردید بسر می‌برد و نشانه هایی وجود دارد دال بر اینکه موضوع فلسطین جزو

اولویت‌های سیاست خارجه دولت جدید آمریکا نیست.

روزنامه القدس العربی نیز اخیرا با انتشار مطلبی در این باره نوشت که سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی با آمدن بایدن ادامه خواهد داشت و مقامات صهیونیستی منتظر دستور دولت جدید آمریکا در این زمینه باقی نمی‌مانند.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها