کد خبر: 613494
تاریخ انتشار :

تحقیقات آمریکا درباره ارتباط میان قانونگذاران و عاملان حمله به کنگره

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از پایگاه هیل، این مقام عنوان کرد این تحقیقات تا کنون به این یافته رسیده که برخی از آشوبگران قبل از شش ژانویه با برخی از قانونگذاران در ارتباط مستقیم بوده و یا شراکت داشته اند اما سند و مدرکی از دست داشتن قانونگذاران در اغتشاش یا کمک شخصی آنها به اغتشاشگران به دست نیامده است.

مقامها هفته هاست مشغول تحقیق درباره حمله آشوبگران حامی ترامپ به کنگره در ششم ژانویه بوده و توانسته اند صدها تن را از بابت دست داشتن در این اغتشاشی که منجر به مرگ پنج تن شد بازداشت کنند.

مقامها همچنین در ضمن دستگیر کردن کسانی که به کنگره حمله کردند شروع به تمرکز بر کسانی که حمله را برنامه ریزی کردند، کسانی که آنها را تامین کردند و اینکه چه ارتباطی بین آنها و قانونگذاران وجود دارد کرده اند.

استیو کوهن، نماینده دموکرات، اقدام به متهم کردنه لورن بوبرت نماینده جمهوریخواه به گذاشتن یک تور بزرگ بازدید از کنگره برای گروهی از افراد قبل از حمله کرده اما سند و مدرکی از این که این تور بازدید او مرتبط با اغتشاش بوده به دست نیامده است.

به گزارش سی.ان.ان، مقامها همچنین هم اکنون مشغول بررسی ویدیو های تورهای بازدید از کنگره برای دیدن اینکه آیا ارتباطی بین تورها و اغتشاشگران وجود دارد کرده اند. چنانچه ارتباطی بین اغتشاشگران و قانونگذاران یافت شود مقامها می توانند حکمی برای دیدن ارتباطات به دست بیاورند.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها