کد خبر: 613962
تاریخ انتشار :

کرونا ارتش رژیم صهیونیستی را از رمق انداخته است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم به نقل از پایگاه خبری عبری "واللا" نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی چند هفته قبل در پیامی به فرماندهان خود خواهان افزایش بیداری و هوشیاری نسبت به سربازان در خدمت سربازی به ویژه نیروهای جدید آنها شد. این درخواست در پی تنش و فشاری که بحران کرونا ایجاد کرده است، مطرح می‌شود.

این سایت از منابع پزشکی در ارتش رژیم صهیونیستی نقل کرد که ارتش هراس این را دارد که این همه گیری باعث افزایش وزن و مشکلات روانی و ضعف در بینایی نظامیان و افراد کاندیدا شده برای خدمت نظامی شود.

این سایت نوشت، احتمال می‌رود که ارتش اسرائیل در آینده‌ای نزدیک بررسی پیامدهای این همه گیری را با تمرکز بر افزایش وزن سربازان آغاز کند.

منابع پزشکی اعلام کردند، در کنار سلامتی جسمانی، در دوره‌های اخیر سربازگیری، افزایشی در درخواست برای بررسی سلامت روانی در مقایسه با دوره‌های پیشین ثبت نشده است. برآوردها تاکید دارند که تعداد این گزارش‌ها در دوره آتی افزایش خواهد یافت.

این منبع عنوان کرد، موارد متفرقه‌ای از افسران بخش سرباز گیری وجود دارند که از مشکلاتی به دلیل از دست دادن یکی از اعضای خانواده یا در نتیجه بیماری کرونا حکایت دارند.

منابع این سایت اعلام کردند، طبق پژوهش‌ها، در زمان‌های بحران و فجایع، میزان خودکشی کاهش می‌یابد، اما وضعیت ممکن است بعد از خروج از بحران دگرگون شود.

این سایت نوشت، در سال ۲۰۲۰، حدود ۱۵۰۰۰ دیدار با مسؤولان بهداشت روانی در داخل ارتش انجام شد؛ همانند آنچه در سال قبل از آن انجام شده بود.

واللا اعلام کرد با کمک خدمات پزشکی از راه دور که شامل تماس‌های تصویری یا تلفنی می‌شود، تلاش می‌شود تا این آمار حفظ شود.

واللا ادامه داد، ارتش رژیم صهیونیستی بر اساس سفارش‌های بخش پزشکی، به ارائه خدمات پزشکی از راه دور در کنار امور دیگر ادامه دهد، چراکه نگرانی نسبت به وخامت وضعیت بیماران روحی بعد از کرونا وجود دارد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها