کد خبر: 614196
تاریخ انتشار :

کرملین مقاله فایننشال تایمز درباره پوتین را رد کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، فایننشال تایمز مدعی شده که فشار از سوی سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی روسیه علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری این کشور بیش از هر زمان دیگری است و کرملین بر این باور است که پلیس بیش از هر زمان دیگری خشونت بسیار زیادی را علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی‌های اخیر بدون مجوز استفاده کرده است.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: باید بگویم که این مطالب منتشر شده از سوی این شبه متخصصان درباره روسیه، هیچ واقعیت ندارند.

وی ادامه داد: در کل، ما به این مساله اشاره داریم که منافع رسانه‌های آنگلو-ساکسون از جمله فایننشال تایمز فاقد صلاحیت تخصصی در ارتباط با کشور ماست. آن‌ها به کارشان ادامه می‌دهند و نظراتشان را بیان می‌کنند، اما صلاحیت آن‌ها به شدت کاهش یافته است.

سخنگوی کرملین گفت: متاسفانه سطح درک پروسه‌های واقعی در کشور ما به شدت کاهش یافته است. روسیه آماده است تا هر آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد برای کسانی که تمایل دارند آن را بدانند، توضیح دهد.

وی همچنین اعلام کرد که کرملین تحولات در میانمار را رصد می‌کند و به شدت نگران افزایش تلفات غیرنظامیان در میانمار است.

پسکوف در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا روسیه قصد دارد تا همکاری نظامی با میانمار را در پی افزایش خشونت‌ها تعلیق کند یا خیر، گفت: مسکو در حال تحلیل اوضاع است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها