کد خبر: 614205
تاریخ انتشار :

در کنگره سرداران و چهارهزار شهید منطقه ۱۷ تهران

رئیسی: دفاع از عدالت و ضدیت با تبعیض و فساد پیام شهداست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیست و یکمین کنگره سرداران و چهارهزار شهید منطقه ۱۷ تهران با بیان اینکه نظر به وجه الله رمز بقا برای انسان می‌شود، گفت: شهید قبل از اینکه شهید باشد کریم است، چون کرامت روحیه‌ای است که در یک انسان سالک جلوه می‌کند و او اهل بخشش جان، مال، آبرو می‌شود و هرچه دارد برای رضای پرورگار بر طبق اخلاص می‌گذارد.

وی با بیان اینکه شهدا برای همه ما پیام دارند، بیان کرد: پیام شهدا، بندگی خداوند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، دفاع از حق و حقیقت، دفاع از عدالت، ضدیت با تبعیض و فساد و فقر، زندگی با شرافت و عزتمندانه و تسلیم دشمن نشدن است.

رئیس قوه قضاییه خطاب به خانواده شهدا، تصریح کرد: امروز برکات عزیزان شما در منطقه برای بیدار شدن و بیدار کردن عالم بسیار نقش آفرین است.

رئیسی تبیین بیانات راهبری مقام معظم رهبری در روز عید مبعث مبنی بر «جریان تواصی» در جامعه را برای همگان ضروری دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدا جلوه حفط زنجیره تواصی به صبر و تواصی به حق است.

رئیسی با بیان اینکه پیام شهدا، «تواصی به حق و تواصی به صبر است»، تصریح کرد: در یادواره شهدا از حق خواهی، حق گرایی، دور کردن یاس از زندگی و همواره ایستادگی و صبر و مقاومت سخن گفته می‌شود و لذا از جلوه های مهم حفظ زنجیره تواصی به حق و تواصی به صبر است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها